(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Ochrona Danych Osobowych (RODO)
Status Prawny
Wydziały
Władze
Struktura organizacyjna
Jednostki pomocnicze
Jednostki podległe
Mienie komunalne
Budżet i finanse
Oferty inwestycyjne
Ogłoszenia/Obwieszczenia
Przetargi
Zamówienia publiczne
Petycje
Pożytek publiczny
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Oferty pracy
Kontakt
Wybory i Referenda
PROGRAMY, STRATEGIE
OCHRONA ŚRODOWISKA
Raport o stanie gminy
PROGRAM REWITALIZACJI
Ponowne wykorzystanie
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
Instrukcja obsługi
Kontrole zewnętrzne
Spis Rolny 2020 r.
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
Planowanie Przestrzenne
Deklaracja dostępności
Dokumenty do pobrania
Prawo Miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy Strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Uchwała nr 165/2025 PKW z dnia 23 kwietnia 2025 r. w sprawie wytycznych dla obwodowych komisji wyborczych
» Protokół z XIII w kadencji 2024-2029 sesji Rady Miejskiej w Suchedniowie w dniu 27 marca 2025 r.
» Protokół z XII w kadencji 2024-2029 sesji Rady Miejskiej w Suchedniowie w dniu 27 lutego 2025 r.
» INFORMACJA O STRONIE INTERNETOWEJ PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
» Postanowienie Nr 113/2025 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 28 kwietnia 2025 r. w sprawie zmiany w składzie Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 4 w gminie Suchedniów
  • Zamówienia publiczne
  • Zamówienia powyżej 130 000,00 zł
  • II OGŁOSZENIE Poprawa bezpieczeństwa ruchu na terenie Gminy Suchedniów – przejścia dla pieszych w ciągu starodroża DK nr 7

    Ogłoszenie o zamówieniu
    Roboty budowlane
    „Poprawa bezpieczeństwa ruchu na terenie Gminy Suchedniów – przejścia dla pieszych w ciągu
    starodroża DK nr 7”
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
    1.1.) Rola zamawiającego
    Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
    1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchedniów
    1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009917
    1.5) Adres zamawiającego
    1.5.1.) Ulica: Fabryczna 5
    1.5.2.) Miejscowość: Suchedniów
    1.5.3.) Kod pocztowy: 26-130
    1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
    1.5.5.) Kraj: Polska
    1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
    1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]
    1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/
    1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
    jednostka samorządu terytorialnego
    1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
    SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
    2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
    Zamówienia publicznego
    2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
    2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
    „Poprawa bezpieczeństwa ruchu na terenie Gminy Suchedniów – przejścia dla pieszych w ciągu
    starodroża DK nr 7”
    2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f7adc04-4c27-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
    2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279217/01
    2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
    2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23 08:03
    2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
    2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011493/06/P
    2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
    1.1.7 Przebudowa przejść dla pieszych w ciągu starodroża DK nr 7
    2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
    94 ustawy: Nie
    2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
    współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
    2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
    Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
    SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
    4.1.2.) Numer referencyjny: GNI.271.8.2021.AJ
    4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
    4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
    odrębnego postępowania: Nie
    4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
    4.1.9.) Liczba części: 4
    4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
    4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu
    wykonawcy: Nie
    4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
    przedmiotu zamówienia: Nie
    4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
    Część 1
    4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
    3. Część 1 – „Przebudowa przejścia dla pieszych w miejscowości Ostojów – Gmina Suchedniów
    (przejście przy Kościele).
    1) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje kompleksową przebudowę przejścia dla pieszych.
    Zadanie zlokalizowane jest w miejscowości Ostojów, gmina Suchedniów, w ciągu starodroża DK
    nr 7, działka o nr ewid. geod. 572/1.
    2) W ramach zadania planuje się przebudowę przejścia dla pieszych, przebudowę chodników
    oraz zjazdów w obszarze oddziaływania przejścia, odtworzenie istniejących rowów
    i przepustów oraz doświetlenie przejść dla pieszych.
    3) Zakres rzeczowy obejmuje m. in.:
    a) roboty pomiarowe,
    b) roboty rozbiórkowe, w tym: rozbiórka krawężników, obrzeży betonowych na zjazdach, kostki
    betonowej lub granitowej, mechaniczne karczowanie krzewów, rozebranie słupów
    oświetleniowych ze znakiem D-6 oraz panelem słonecznym,
    c) roboty ziemne, w tym: usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, wykopy oraz przekopy,
    formowanie i zagęszczanie nasypów,
    d) wykonanie robót konstrukcyjnych i nawierzchniowych, w tym: chodników, zjazdów oraz jezdni,
    obrzeży i krawężników betonowych, wykonanie warstw konstrukcyjnych: zjazdy – podbudowa
    zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, podsypka grysowa 3
    cm, kostka brukowa betonowa grafitowa gr. 8 cm, chodniki: podbudowa zasadnicza z kruszywa
    łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm., podsypka grysowa gr. 3 cm., kostka
    brukowa betonowa kolor szary gr. 8 cm, droga – warstwa wiążąca AC16W gr. 8 cm, warstwy
    ścieralnej AC11S gr. 4 cm.,
    e) wykonanie odwodnienia poprzez odmulenie istniejących przepustów, wymiana przepustów z
    rur żelbetowych, umocnienie dna i skarp rowu płytami ażurowymi,
    f) roboty wykończeniowe,
    g) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, na dojściu do przejścia dla pieszych
    wykonanie nawierzchni z płyt integracyjnych,
    h) regulacja studzienek teletechnicznych i zaworów wodociągowych,
    i) w zakresie branży elektrycznej: ułożenie ziemnej linii kablowej YAKXs 4x25 mm (dł. około 315
    mb, w tym zapas oraz kabel w słupie) w rurze osłonowej montaż 8 słupów oświetleniowych
    stalowych o wysokości 8 m wraz z fundamentami, wysięgnikami dwuramiennymi, montaż 16
    opraw oświetleniowych LED, wykonanie szafy oświetlenia ulicznego, oznakowania trasy linii
    kablowej oraz wykonanie zabezpieczeń linii.
    Szczegółowo część 1 zamówienia opisana została w załączniku nr 10 do SWZ – Przejście przy
    Kościele – Ostojów zawierającym: dokumentację techniczną branży drogowej i branży
    elektrycznej, przedmiar robót branży drogowej oraz branży elektrycznej, SST branży drogowej –
    dostępna
    na stronie internetowej: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/
    UWAGA: Zamawiający informuje, że zakres rzeczowy zamówienia jest mniejszy niż w projekcie
    technicznym. Ilość poszczególnych robót do wykonania została zaktualizowana w przedmiarach
    robót branży drogowej i branży elektrycznej.
    4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
    4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
    45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
    45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
    4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
    4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
    4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
    4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
    podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
    4.3.) Kryteria oceny ofert:
    4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się niżej wskazanymi
    kryteriami.
    2. W odniesieniu do kryteriów oceny ofert wskazanych w pkt 1 oferta najkorzystniejsza w każdej części
    zamówienia może zdobyć maksymalnie 100 punktów.
    3. Punkty przyznawane za poszczególne kryteria będą liczone zgodnie z niżej wskazanym opisem.
    4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
    4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
    Kryterium 1
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
    4.3.6.) Waga: 60,00
    Kryterium 2
    4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi
    4.3.6.) Waga: 20,00
    Kryterium 3
    4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w zakresie terminu realizacji
    części zamówienia
    4.3.6.) Waga: 20,00
    4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
    lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
    Część 2
    4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
    4. Część 2 – „Przebudowa przejścia dla pieszych w miejscowości Ostojów, Gmina Suchedniów
    (przejście przy szkole).
    1) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje kompleksową przebudowę przejścia dla pieszych.
    Zadanie zlokalizowane jest w miejscowości Ostojów, gmina Suchedniów, w ciągu starodroża DK
    nr 7, działka o nr ewid. geod. 572/1. Zakres rzeczowy zadania obejmuje wszelkie niżej wskazane
    roboty w km 0+060 do km 0+140.
    2) W ramach zadania planuje się przebudowę przejścia dla pieszych, przebudowę chodników
    oraz zjazdów w obszarze oddziaływania przejścia, odtworzenie istniejących rowów
    i przepustów oraz doświetlenie przejść dla pieszych.
    3) Zakres rzeczowy obejmuje m. in.:
    a) roboty pomiarowe,
    b) roboty rozbiórkowe, w tym: rozbiórka krawężników, obrzeży betonowych na zjazdach, kostki
    betonowej lub granitowej, mechaniczne karczowanie krzewów, rozebranie słupów
    oświetleniowych ze znakiem D-6 oraz panelem słonecznym oraz rozbiórkę istniejącej wiaty
    przystankowej,
    j) roboty ziemne, w tym: usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, wykopy oraz przekopy, formowanie
    i zagęszczanie nasypów,
    k) wykonanie robót konstrukcyjnych i nawierzchniowych, w tym: chodników, zjazdów oraz jezdni,
    obrzeży i krawężników betonowych, wykonanie warstw konstrukcyjnych: zjazdy – podbudowa
    zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, podsypka grysowa 3
    cm, kostka brukowa betonowa grafitowa gr. 8 cm, chodniki: podbudowa zasadnicza z kruszywa
    łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm., podsypka grysowa gr. 3 cm., kostka
    brukowa betonowa kolor szary gr. 8 cm, droga – warstwa wiążąca AC16W gr. 8 cm, warstwy ścieralnej AC11S gr. 4 cm.,
    l) wykonanie odwodnienia poprzez odmulenie istniejących przepustów, wymiana przepustów z
    rur żelbetowych, umocnienie dna i skarp rowu płytami ażurowymi,
    m) montaż nowej wiaty przystankowej,
    n) roboty wykończeniowe,
    o) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, na dojściu do przejścia dla pieszych
    wykonanie nawierzchni z płyt integracyjnych,
    p) regulacja pionowa studni kanalizacji sanitarnej i zaworów wodociągowych,
    q) w zakresie branży elektrycznej: ułożenie ziemnej linii kablowej YAKXs 4x25 mm (dł. około 276
    mb, w tym zapas oraz kabel w słupie) w rurze osłonowej montaż 8 słupów oświetleniowych
    stalowych o wysokości 8 metrów wraz z fundamentami, wysięgnikami dwuramiennymi, montaż
    16 opraw oświetleniowych LED, wykonanie szafy oświetlenia ulicznego, oznakowania trasy linii
    kablowej oraz wykonanie zabezpieczeń linii.
    Szczegółowo część 2 zamówienia opisana została w załączniku nr 11 do SWZ – Przejście przy
    szkole – Ostojów zawierającym: dokumentację techniczną branży drogowej i branży
    elektrycznej, przedmiar robót branży drogowej oraz branży elektrycznej, SST branży drogowej –
    dostępna na stronie internetowej: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/
    UWAGA: Zamawiający informuje, że zakres rzeczowy zamówienia jest mniejszy niż w projekcie
    technicznym. Ilość poszczególnych robót do wykonania została zaktualizowana w przedmiarach
    robót branży drogowej i branży elektrycznej.
    4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
    4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
    45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
    45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
    4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
    4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
    4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
    4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
    podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
    4.3.) Kryteria oceny ofert:
    4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się niżej wskazanymi
    kryteriami.
    2. W odniesieniu do kryteriów oceny ofert wskazanych w pkt 1 oferta najkorzystniejsza w każdej części
    zamówienia może zdobyć maksymalnie 100 punktów.
    3. Punkty przyznawane za poszczególne kryteria będą liczone zgodnie z niżej wskazanym opisem.
    4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
    4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
    Kryterium 1
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
    4.3.6.) Waga: 60,00
    Kryterium 2
    4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi
    4.3.6.) Waga: 20,00
    Kryterium 3
    4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w zakresie terminu realizacji
    części zamówienia
    4.3.6.) Waga: 20,00
    4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
    lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
    Część 3
    4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
    5. Część 3 – „Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. Kieleckiej w Suchedniowie (przy
    skrzyżowaniu z ul. Jasną).
    1) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje kompleksową przebudowę przejścia dla pieszych.
    Zadanie zlokalizowane jest w miejscowości Suchedniów, na ul. Kieleckiej (przy skrzyżowaniu z
    ul. Jasną), działka o nr ewid. geod. 34/10 obręb 001 Suchedniów.
    2) W ramach zadania planuje się przebudowę przejścia dla pieszych, przebudowę chodników
    oraz zjazdów w obszarze oddziaływania przejścia, odtworzenie istniejących rowów
    i przepustów oraz doświetlenie przejść dla pieszych.
    3) Zakres rzeczowy obejmuje m. in.:
    a) roboty pomiarowe,
    c) roboty rozbiórkowe, w tym: rozbiórka krawężników, obrzeży betonowych na zjazdach, kostki
    betonowej lub granitowej, mechaniczne karczowanie krzewów, rozebranie słupów
    oświetleniowych ze znakiem D-6 oraz panelem słonecznym oraz rozbiórkę istniejącej wiaty
    przystankowej, wycinka drzew wraz z karczowaniem pniów, uwaga: Wykonawca będzie
    zobowiązany do uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji zezwalającej
    na wycinkę drzew kolidujących z robotami do wykonania w ramach części 3 zadania,
    r) roboty ziemne, w tym: usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, wykopy oraz przekopy,
    formowanie i zagęszczanie nasypów,
    s) wykonanie robót konstrukcyjnych i nawierzchniowych, w tym: chodników, zjazdów oraz jezdni,
    obrzeży i krawężników betonowych, wykonanie warstw konstrukcyjnych: zjazdy – podbudowa
    zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, podsypka grysowa 3
    cm, kostka brukowa betonowa grafitowa gr. 8 cm, chodniki: podbudowa zasadnicza z kruszywa
    łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm., podsypka grysowa gr. 3 cm., kostka
    brukowa betonowa kolor szary gr. 8 cm, droga – warstwa wiążąca AC16W gr. 8 cm, warstwy
    ścieralnej AC11S gr. 4 cm.,
    t) wykonanie odwodnienia poprzez odmulenie istniejących przepustów, wymiana przepustów z
    rur żelbetowych, umocnienie dna i skarp rowu płytami ażurowymi,
    u) montaż nowej wiaty przystankowej,
    v) roboty wykończeniowe,
    w) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, na dojściu do przejścia dla pieszych
    wykonanie nawierzchni z płyt integracyjnych,
    x) regulacja pionowa studni kanalizacji sanitarnej i zaworów wodociągowych, studzienek
    teletechnicznych
    y) w zakresie branży elektrycznej: ułożenie ziemnej linii kablowej YAKXs 4x25 mm (dł. około 283
    mb, w tym zapas oraz kabel w słupie) w rurze osłonowej montaż 7 słupów oświetleniowych
    metalowych o wysokości 8 metrów wraz z fundamentami, wysięgnikami dwuramiennymi, montaż 14 opraw oświetleniowych LED, wykonanie szafy oświetlenia ulicznego, oznakowania trasy linii
    kablowej oraz wykonanie zabezpieczeń linii.
    Szczegółowo część 3 zamówienia opisana została w załączniku nr 12 do SWZ – Przejście
    ul. Kielecka przy ul. Jasna, zawierającym: dokumentację techniczną branży drogowej i branży
    elektrycznej, przedmiar robót branży drogowej oraz branży elektrycznej, SST branży drogowej –
    dostępna na stronie internetowej https://www.suchedniow.bip.doc.pl/.
    UWAGA: Zamawiający informuje, że zakres rzeczowy zamówienia jest mniejszy niż w projekcie
    technicznym. Ilość poszczególnych robót do wykonania została zaktualizowana w przedmiarach
    robót branży drogowej i branży elektrycznej.
    4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
    4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
    45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
    45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
    4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
    4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
    4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
    4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
    podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
    4.3.) Kryteria oceny ofert:
    4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się niżej wskazanymi
    kryteriami.
    2. W odniesieniu do kryteriów oceny ofert wskazanych w pkt 1 oferta najkorzystniejsza w każdej części
    zamówienia może zdobyć maksymalnie 100 punktów.
    3. Punkty przyznawane za poszczególne kryteria będą liczone zgodnie z niżej wskazanym opisem.
    4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
    4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
    Kryterium 1
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
    4.3.6.) Waga: 60,00
    Kryterium 2
    4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi
    4.3.6.) Waga: 20,00
    Kryterium 3
    4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w zakresie terminu realizacji
    części zamówienia
    4.3.6.) Waga: 20,00
    4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
    lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
    Część 4
    4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
    6. Część 4 – „Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. Kieleckiej w Suchedniowie (przy
    kaplicy).
    1) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje kompleksową przebudowę przejścia dla pieszych.
    Zadanie zlokalizowane jest w miejscowości Suchedniów, na ul. Kieleckiej (przy kaplicy), działka
    o nr ewid. geod. 34/10 obręb 001 Suchedniów.
    2) W ramach zadania planuje się przebudowę przejścia dla pieszych, przebudowę chodników
    oraz zjazdów w obszarze oddziaływania przejścia, odtworzenie istniejących rowów
    i przepustów oraz doświetlenie przejść dla pieszych.
    4) Zakres rzeczowy obejmuje m. in.:
    a) roboty pomiarowe,
    b) roboty rozbiórkowe, w tym: rozbiórka krawężników, obrzeży betonowych na zjazdach, kostki
    betonowej lub granitowej, mechaniczne karczowanie krzewów, rozebranie słupów
    oświetleniowych ze znakiem D-6 oraz panelem słonecznym,
    c) roboty ziemne, w tym: usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, wykopy oraz przekopy,
    formowanie i zagęszczanie nasypów,
    d) wykonanie robót konstrukcyjnych i nawierzchniowych, w tym: chodników, zjazdów oraz jezdni,
    obrzeży i krawężników betonowych, wykonanie warstw konstrukcyjnych: zjazdy – podbudowa
    zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, podsypka grysowa 3
    cm, kostka brukowa betonowa grafitowa gr. 8 cm, chodniki: podbudowa zasadnicza z kruszywa
    łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm., podsypka grysowa gr. 3 cm., kostka
    brukowa betonowa kolor szary gr. 8 cm, droga – warstwa wiążąca AC16W gr. 8 cm, warstwy
    ścieralnej AC11S gr. 4 cm.,
    e) wykonanie odwodnienia poprzez odmulenie istniejących przepustów, wymiana przepustów z
    rur żelbetowych, umocnienie dna i skarp rowu płytami ażurowymi,
    f) roboty wykończeniowe,
    g) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, na dojściu do przejścia dla pieszych
    wykonanie nawierzchni z płyt integracyjnych,
    h) regulacja pionowa studni kanalizacji sanitarnej i zaworów wodociągowych, studzienek
    teletechnicznych
    i) w zakresie branży elektrycznej: ułożenie ziemnej linii kablowej YAKXs 4x25 mm (dł. około 291
    mb, w tym zapas oraz kabel w słupie) w rurze osłonowej montaż 8 słupów oświetleniowych
    metalowych o wysokości 8 metrów wraz z fundamentami, wysięgnikami dwuramiennymi, montaż
    16 opraw oświetleniowych LED, wykonanie szafy oświetlenia ulicznego, oznakowania trasy linii
    kablowej oraz wykonanie zabezpieczeń linii.
    Szczegółowo część 4 zamówienia opisana została w załączniku nr 13 do SWZ – Przejście
    ul. Kielecka przy kaplicy, zawierającym: dokumentację techniczną branży drogowej i branży
    elektrycznej, przedmiar robót branży drogowej oraz branży elektrycznej, SST branży drogowej –
    dostępna na stronie internetowej https://www.suchedniow.bip.doc.pl/.
    UWAGA: Zamawiający informuje, że zakres rzeczowy zamówienia jest mniejszy niż w projekcie
    technicznym. Ilość poszczególnych robót do wykonania została zaktualizowana w przedmiarach
    robót branży drogowej i branży elektrycznej.
    4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
    4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
    45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
    45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
    4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
    4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
    4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
    4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
    podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
    4.3.) Kryteria oceny ofert:
    4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się niżej wskazanymi
    kryteriami.
    2. W odniesieniu do kryteriów oceny ofert wskazanych w pkt 1 oferta najkorzystniejsza w każdej części
    zamówienia może zdobyć maksymalnie 100 punktów.
    3. Punkty przyznawane za poszczególne kryteria będą liczone zgodnie z niżej wskazanym opisem.
    4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
    4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
    Kryterium 1
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
    4.3.6.) Waga: 60,00
    Kryterium 2
    4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi
    4.3.6.) Waga: 20,00
    Kryterium 3
    4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w zakresie terminu realizacji
    części zamówienia
    4.3.6.) Waga: 20,00
    4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
    lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
    SEKCJA VIII – PROCEDURA
    8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-08 09:00
    8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
    8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-08 10:00
    8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-06





    Data wprowadzenia: 2021-11-23 0906
    Data upublicznienia: 2021-11-23
    Art. czytany: 2286 razy

    » Ogłoszenie o zamówieniu - rozmiar: 223043 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Specyfikacja Warunków Zamówienia - rozmiar: 1057487 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Wynik postępowanie cz. 1, 3 i 4 - rozmiar: 326460 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załączniki nr 5 do SWZ - rozmiar: 55581 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 10 do SWZ - przejscie przy kościele - Ostojów - rozmiar: 7585489 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 11 do SWZ - przejście przy szkole - Ostojów - rozmiar: 7593338 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 12 do SWZ - przejście ul. Kielecka przy ul. Jasna - rozmiar: 7740831 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 13 do SWZ - przejście ul. Kielecka przy kaplicy - rozmiar: 7682890 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Załącznik nr 1 do SWZ - rozmiar: 29678 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 2 do SWZ - rozmiar: 14101 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 3a do SWZ - rozmiar: 18840 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 3 do SWZ - rozmiar: 20821 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 4a do SWZ - rozmiar: 19035 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 4 do SWZ - rozmiar: 18634 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 6 do SWZ - rozmiar: 25642 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 7 do SWZ - rozmiar: 33952 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 9 do SWZ - instrukcja użytkowania systemu miniPortal - rozmiar: 16042 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Jaszczur
    Rejestr zmian:
    2021-12-13
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Jaszczur

    2021-11-23
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Jaszczur
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Jaszczur
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Jaszczur
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Jaszczur
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Jaszczur
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Jaszczur
    8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Jaszczur
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Jaszczur
    10. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Jaszczur
    11. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Jaszczur
    12. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Jaszczur
    13. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Jaszczur
    14. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Jaszczur
    15. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Jaszczur
    16. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Jaszczur
    17. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Jaszczur
    18. Typ zdarzenia: usunięcie załącznika - Zmienił: Agnieszka Jaszczur
    19. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Jaszczur
    20. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Agnieszka Jaszczur
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Wybory ławników na kadencję 2024-2027
    Wybory do Sejmu i Senatu RP - 2023
    Referendum Ogólnokrajowe 2023 r.
    Wybory samorządowe 2024
    Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2024 r.
    Wybory organów jednostek pomocniczych na kadencję 2024 – 2029
    Wybory ponowne do Rady Miejskiej w Suchedniowie w okręgu wyborczym nr 11
    Wybory Prezydenta RP 2025 r.
    Podkat. Archiwalne:
    Wybory samorzadowe 2006r.
    Wyniki wyborów
    Wybory do Sejmu i Senatu RP - 2007r.
    Referendum Gminne - 2009
    Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2009
    Wybory Prezydenta RP - 20.06.2010r.
    Wybory samorządowe 2010
    Wybory organów jednostek pomocniczych gminy
    Wybory ławników kadencji 2012 - 2015
    Wybory do Sejmu i Senatu RP - 2011 r.
    Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014r.
    Wybory uzupełniające do Senatu RP - 2014r.
    Wybory samorządowe - 2014
    Wybory Prezydenta RP - 10 maja 2015r.
    Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
    Referendum Ogólnokrajowe 2015
    Wybory do Sejmu i Senatu RP - 2015
    WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
    Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019r.
    Wybory ławników na kadencję 2020 - 2023
    Wybory do Sejmu i Senatu RP - 2019
    Wybory Prezydenta RP - 10 maja 2020 r.
    Wybory Prezydenta RP - 28 czerwca 2020 r.
    Wybory uzupełniające ławników na kadencję 2020 - 2023
    Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Suchedniowie - 20.06.2021 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Uchwała nr 165/2025 PKW z dnia 23 kwietnia 2025 r. w sprawie wytycznych dla obwodowych komisji wyborczych
    » Postanowienie Nr 113/2025 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 28 kwietnia 2025 r. w sprawie zmiany w składzie Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 4 w gminie Suchedniów
    » Materiały informacyjno-edukacyjne Państwowej Komisji Wyborczej
    » Obwieszczenie Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 23 kwietnia 2025 r. o kandydatach na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w wyborach zarządzonych na dzień 18 maja 2025 r.
    » POSTANOWIENIE NR 77/2025 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 24 kwietnia 2025 r. w sprawie zwołania pierwszych posiedzeń obwodowych komisji wyborczych
    » POSTANOWIENIE NR 76/2025 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 24 kwietnia 2025 r. w sprawie powołania obwodowych komisji wyborczych w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
    » Informacje Komisarzy Wyborczych w Kielcach o dodatkowych zgłoszeniach i losowaniach do obwodowych komisji wyborczych w wyborach Prezydenta RP zarządzonych na dzień 18 maja 2025
    » Informacja Okręgowej Komisji Wyborczej Nr 40 w Kielcach z dnia 9 kwietnia 2025 r. o składzie, siedzibie i pełnionych dyżurach
    » Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów z dnia kwietnia 2025r.- informacja o numerach oraz granicach obwodów głosowania
    » Zgłoszenie kandydatów na członków obwodowych komisji wyborczych w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów