|
|
|
|
|
|
WNIOSEK o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu
Miejsce załatwienia Urząd Miasta i Gminy w Suchedniowie ul. Fabryczna 5; II piętro; pokój nr 209
tel. 41 25 43 250 wew. 36
od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania
Wymagane dokumenty - pisemny wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu lub udzielenia informacji,
- mapa zasadnicza/ewidencyjna terenu.
Miejsce odbioru Urząd Miasta i Gminy w Suchedniowie ul. Fabryczna 5; II piętro; pokój nr 209
Opłaty Wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu podlega opłacie skarbowej w wysokości 17 zł. Opłata skarbowa za pełnomocnictwo wnosi 17 zł (od każdego stosunku pełnomocnictwa).
Opłatę skarbową uiszcza się z chwilą powstania obowiązku jej zapłaty (w momencie składania wniosku o dokonanie czynności urzędowej), a dokonuje się w formie gotówkowej w kasie Urzędu albo na rachunek bankowy - Urzędu Miasta i Gminy
BS Suchedniów 10 8520 0007 2001 0000 0097 0001
Tryb odwoławczy Na postanowienie odmawiające wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez wnioskodawcę, służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach w terminie 7 dni od dnia doręczenia.
Zażalenie należy złożyć za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy.
Podstawa prawna Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2013.267 ze zm.)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U.2014.1628 ze zm.)
Opracował Insp. Bożena Bujnowska
Akceptował Kierownik Wydziału - Andrzej Obara
Data wprowadzenia: 2015-07-14 1355 Data upublicznienia: 2015-07-14 Art. czytany: 2014 razy
|
» Wniosek o wydanie zaświadczenia - rozmiar: 217619 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
Wiadomość wprowadził: Ewa Kaniewska
|
Rejestr zmian:
|
|
|
|
|