WNIOSEK o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu
2015-07-14 1355 Art. czytany: 2422 razy Miejsce załatwienia Urząd Miasta i Gminy w Suchedniowie ul. Fabryczna 5; II piętro; pokój nr 209 tel. 41 25 43 250 wew. 36 od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania Wymagane dokumenty - pisemny wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu lub udzielenia informacji, - mapa zasadnicza/ewidencyjna terenu. Miejsce odbioru Urząd Miasta i Gminy w Suchedniowie ul. Fabryczna 5; II piętro; pokój nr 209 Opłaty Wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu podlega opłacie skarbowej w wysokości 17 zł. Opłata skarbowa za pełnomocnictwo wnosi 17 zł (od każdego stosunku pełnomocnictwa). Opłatę skarbową uiszcza się z chwilą powstania obowiązku jej zapłaty (w momencie składania wniosku o dokonanie czynności urzędowej), a dokonuje się w formie gotówkowej w kasie Urzędu albo na rachunek bankowy - Urzędu Miasta i Gminy BS Suchedniów 10 8520 0007 2001 0000 0097 0001 Termin załatwienia 0 Tryb odwoławczy Na postanowienie odmawiające wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez wnioskodawcę, służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach w terminie 7 dni od dnia doręczenia. Zażalenie należy złożyć za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy. Uwagi 0 Podstawa prawna Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2013.267 ze zm.) Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U.2014.1628 ze zm.) Podstawa prawna 0Opracował Insp. Bożena Bujnowska Akceptował Kierownik Wydziału - Andrzej Obara Zatwierdził 0 |