(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Ochrona Danych Osobowych (RODO)
Status Prawny
Wydziały
Władze
Struktura organizacyjna
Jednostki pomocnicze
Jednostki podległe
Mienie komunalne
Budżet i finanse
Oferty inwestycyjne
Ogłoszenia/Obwieszczenia
Przetargi
Zamówienia publiczne
Petycje
Pożytek publiczny
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Oferty pracy
Kontakt
Wybory i Referenda
PROGRAMY, STRATEGIE
OCHRONA ŚRODOWISKA
Raport o stanie gminy
PROGRAM REWITALIZACJI
Ponowne wykorzystanie
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
Instrukcja obsługi
Kontrole zewnętrzne
Spis Rolny 2020 r.
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
Planowanie Przestrzenne
Deklaracja dostępności
Dokumenty do pobrania
Prawo Miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy Strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» INFROMACJA BURMISTRZA MIASTA I GMINY SUCHEDNIÓW w sprawie unieważnienia naboru na wolne stanowisko – Skarbnik Miasta i Gminy Suchedniów
» Zestawienie zmian w funduszu jednostki sporządzone na dzień 31.12.2023 r.
» Bilans jednostki budżetowej i samorządowego zakładu budżetowego sporządzony na dzień 31.12.2023 r.
» Rachunek zysków i strat jednostki sporządzony na dzień 31.12.2023 r.
» Bilans jednostki budżetowej lub samorządowego zakładu budżetowego - sporządzony na dzień 31.12.2023 r.
  • Oferty pracy
  • Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor w Wydziale Finansowym

    Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

    na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
    (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530)

    Burmistrz Miasta i Gminy Suchedniów
    ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

    Podinspektor ds. ewidencji, rozliczeń i egzekucji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz prowadzenia i rozliczania umów cywilnoprawnych
    w Wydziale Finansowym Urzędu Miasta i Gminy w Suchedniowie


    1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta i Gminy w Suchedniowie ul. Fabryczna 5
    tel. 41 25 43 186; 41 25 43 250

    2. Wymagania niezbędne kandydatów:

    1) Spełnianie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt. 1 i 2 oraz ust. 3 pkt. 2 ustawy
    z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) tj.:
    - posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej, bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
    - osoba nie posiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
    - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    2) wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów ustawy Prawo
    o szkolnictwie wyższym, studia podyplomowe (o profilu - ekonomia, finanse lub rachunkowość),
    3) doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 letni staż pracy,
    4) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    5) nieposzlakowana opinia,
    6) znajomość aktualnie obowiązujących przepisów podstawowych na danym stanowisku pracy w tym:
    • Kodeksu Postepowania Administracyjnego,
    • ustawy o finansach publicznych,
    • ustawy o rachunkowości,
    • ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
    • ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
    • ustawy Kodeks cywilny,
    • ustawy o pracownikach samorządowych,
    • ustawy o samorządzie gminnym,
    • ustaw: o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, o dostępie do informacji publicznej,
    • oraz aktów wykonawczych do nich.

    7) umiejętność obsługi programów komputerowych – pakiet Microsoft Office – Word, Excel, oraz Program Płatnik,
    8) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na zajmowanym stanowisku.

    3. Wymagania dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):

    1) wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, ekonomia,
    2) inne uprawnienia, dodatkowe świadectwa lub certyfikaty, kursy, szkolenia z zakresu
    wynikającego z zajmowanego stanowiska,
    3) wiedza na temat zadań i funkcjonowania Urzędu Miasta i Gminy w Suchedniowie,
    4) umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
    5) umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, kreatywność,
    6) zdolności analityczne oraz umiejętność interpretacji i stosowania przepisów w praktyce,
    7) sumienność, odpowiedzialność, terminowość, dokładność, rzetelność,
    8) komunikatywność, w tym umiejętność formułowania wypowiedzi pisemnych w sposób
    gwarantujący zrozumienie; zorientowanie na rezultaty pracy,
    9) umiejętność sprawnego planowania i organizowania pracy własnej,
    10) życzliwość i kultura w kontaktach interpersonalnych.

    4. Zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku:

    1) prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, w tym;
    a) ewidencjonowanie wpłat i zwrotów z tytułu opłat,
    b) uzgadnianie należności wpłaconych z sumami przypisów i odpisów właściwych rejestrów,
    c) uzgadnianie stanu dochodów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi z ewidencją syntetyczną prowadzoną w Wydziale Finansowym
    oraz Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Infrastruktury i Ochrony Środowiska.
    2) w zakresie likwidacji zaległości i nadpłat:
    a) terminowe wystawianie upomnień na zaległości po każdym kwartale roku budżetowego,
    b) wystawianie tytułów egzekucyjnych,
    c) analiza stanu kont podatników i likwidowanie nadpłat oraz odpisywanie zaległości przedawnionych w przypadku ich zaistnienia,
    d) zawiadamianie komornika właściwego Urzędu Skarbowego o dokonanych wpłatach na poczet zaległości, na które wystawiono tytuły egzekucyjne,
    3) uzgadnianie obrotów dziennych z kasjerem po zamknięciu kasy, oraz uzgadnianie dochodów dziennych i miesięcznych w zakresie prowadzonej ewidencji księgowej,
    4) przestrzeganie właściwej techniki prowadzenia księgowości opłat w myśl zasad zawartych w aktach formalnych i szczegółowo określonych przez przepisy prawa i instrukcje oraz zarządzenia wewnętrzne w tym zakresie,
    5) bieżące rejestrowanie operacji gospodarczych, przy zachowaniu:
    a) kompletności ujęcia wszystkich zdarzeń zarówno w porządku chronologicznym,
    jak i systematycznym,
    b) ujmowaniu operacji gospodarczych wg okresów sprawozdawczych, których dotyczą,
    c) ustalaniu wartości pasywów oraz aktywów i ujmowanie ich w sprawozdaniu sporządzonym na koniec roku obrotowego w powiązaniu z wartościami zaewidencjonowanymi w księgach urzędu zbiorczo z podziałem na poszczególne klasyfikacje podatków, w szczególności zwracanie uwagi na należności wątpliwych.
    d) prowadzeniu ksiąg rachunkowych, wydruków komputerowych w siedzibie jednostki w sposób ustalony w zakładowym planie kont,
    e) dokonywanie zapisów na kontach na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów w walucie polskiej,
    6) sporządzanie zestawień i danych do okresowych i rocznych sprawozdań budżetowych
    i finansowych,
    7) sporządzenie list wypłat wynagrodzeń z tytułu umowy zlecenia i o dzieło,
    8) wprowadzanie danych z ww list płac do zestawień i rejestrów prowadzonych dla potrzeb naliczania i rozliczania UM i G Suchedniów z ZUS, Urzędem Skarbowym. Prowadzenie kart wynagrodzeń osobowych w zakresie sporządzanych wypłat. Przygotowanie danych
    do rozliczeń rocznych podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie ww list płac.
    Wystawianie i wysyłanie do Urzędu Skarbowego rozliczeń rocznych,
    9) obsługa programu Płatnik w odniesieniu do osób zatrudnionych na umowy zlecenia
    i o dzieło,
    10) wstępne przygotowanie dowodów księgowych do dalszej ewidencji w księgach dochodów urzędu,
    11) przypisywanie należności z faktur i not w księgach dochodów urzędu,
    12) bieżąca obsługa interesantów.

    5. Warunki pracy:

    1) wymiar czasu pracy: pełny etat – 8 godzin na dobę i 40 godzin w tygodniu,
    2) miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy w Suchedniowie ul. Fabryczna 5; budynek III
    kondygnacyjny, dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
    Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze,
    3) praca biurowa niewymagająca wyjazdów w teren,
    4) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, obsługa urządzeń technicznych
    i narzędzi informatycznych,
    5) zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na czas określony
    nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością rozwiązania stosunku pracy na podstawie
    art.36 KP (zakłada się przedłużenie umowy na czas określony lub nieokreślony
    w przypadku prawidłowej realizacji zadań na stanowisku); w przypadku gdy osoba
    wyłoniona w naborze podejmuje po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym
    w jednostkach samorządowych, zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej
    kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbycia służby przygotowawczej nie zwalnia
    z obowiązku zdania egzaminu,
    6) praca na stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych
    warunków pracy.

    6. Wymagane dokumenty:
     list motywacyjny,
     CV – z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
     kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie
     inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje umiejętności (kursy, szkolenia),
     dokumenty poświadczające zatrudnienie, kopie świadectw pracy (potwierdzone
    za zgodność z oryginałem lub zaświadczenie z zakładu pracy w przypadku pozostawania w zatrudnieniu),
     oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz że nie toczy
    się przeciwko niemu żadne postępowanie karne,
     oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
     oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO,
     oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej z zakresu przetwarzania danych osobowych i poinformowaniu o możliwości wycofania udzielonej zgody (załącznik zgodny z formularzem zamieszczonym pod adresem www.suchedniow.bip.doc.pl ).

    UWAGA: Wszelkie kserokopie muszą być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” z datą i czytelnym podpisem kandydata, natomiast pozostałe dokumenty muszą być opatrzone datą i podpisem kandydata.

    Inne informacje

    1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy,
    w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu styczniu 2024 r. jest niższy niż 6%

    2. Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć:

     oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż,
     oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzające wykształcenie,
     podpisanie umowy zostanie poprzedzone badaniami lekarskimi w zakresie medycyny
    pracy.

    3. Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego do 02.03.2024 r.
    4. Pracodawca zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru bez podawania przyczyny.
    5. Osoby które nie spełniły wymagań niezbędnych i nie zostały zakwalifikowane do dalszego
    etapu naboru lub były nieobecne proszone są o odbiór swoich dokumentów aplikacyjnych
    (osobiście) w terminie 30 dni od daty ogłoszenia wyników o naborze. Po upływie tego terminu dokumenty zostaną zniszczone.

    Niezłożenie w/w dokumentów będzie skutkowało odmową zawarcia umowy o pracę.

    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać: osobiście w siedzibie Urzędu
    lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu do Urzędu) w terminie do dnia
    26.02.2024 r. do godz. 15:00 na adres urzędu:

    Urząd Miasta i Gminy w Suchedniowie
    26-130 Suchedniów ul. Fabryczna 5
    z dopiskiem:
    „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor ds. ewidencji, rozliczeń i egzekucji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz prowadzenia i rozliczania umów cywilnoprawnych w Wydziale Finansowym”

    Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Suchedniowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

    Naboru dokona komisja powołana przez Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów.
    O terminie i miejscu przeprowadzenia naboru kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
    Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.suchedniow.bip.doc.pl ) oraz na tablicy informacyjnej
    w Urzędzie Miasta i Gminy Suchedniów, ul. Fabryczna 5.

    Informacje związane z naborem udzielane będą w dniach i godzinach pracy urzędu pod nr telefonu: 41/2543186; 41/2543250 wew. 32.

    Burmistrz Miasta i Gminy
    /-/ Cezary Błach


    Data wprowadzenia: 2024-02-13 1436
    Data upublicznienia: 2024-02-13
    Art. czytany: 382 razy

    » Informacja o wynikach naboru - rozmiar: 15000 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Zarządzenie - rozmiar: 32724 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karolina Długosz
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów
    ul. Fabryczna 5

    Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek 7:30-15:30
    kasa czynna w godz. 7:30-14:00


    Dziennik Ustaw

    Monitor Polski


    Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:

    Konto:

    25 8520 0007 2001 0000 0097 0022

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - dochody jednostek budżetowych.


    Konto

    10 8520 0007 2001 0000 0097 0001

    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
    -zobowiązanie pieniężne,
    - opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
    - dzierżawy,
    - najmy, czynsz,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.


    Konto

    68 8520 0007 2001 0005 5853 0001

    - wadia


    Konto

    83 8520 0007 2001 0000 0097 0045

    - opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi




    Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:

    /dvqpq2981b/skrytka
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów