(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Ochrona Danych Osobowych (RODO)
Status Prawny
Wydziały
Władze
Struktura organizacyjna
Jednostki pomocnicze
Jednostki podległe
Mienie komunalne
Budżet i finanse
Oferty inwestycyjne
Ogłoszenia/Obwieszczenia
Przetargi
Zamówienia publiczne
Petycje
Pożytek publiczny
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Oferty pracy
Kontakt
Wybory i Referenda
PROGRAMY, STRATEGIE
OCHRONA ŚRODOWISKA
Raport o stanie gminy
PROGRAM REWITALIZACJI
Ponowne wykorzystanie
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
Instrukcja obsługi
Kontrole zewnętrzne
Spis Rolny 2020 r.
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
Planowanie Przestrzenne
Deklaracja dostępności
Dokumenty do pobrania
Prawo Miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy Strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zaproszenie do składania ofert na realizację zadania pn.: „Modernizacja placu zabaw w miejscowości Suchedniów na działce nr ewid. 6567/82”.
» Wspólne posiedzenie komisji stałych Rady Miejskiej
» Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
» Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze inspektor ds. kadrowo-organizacyjnych w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Suchedniowie
» Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze inspektor ds. kadrowo-organizacyjnych w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Suchedniowie
  • Wydziały
  • Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Infrastruktury i Ochrony Środowiska (archiwum)
  • Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

    Wydział Gospodarki Nieruchomościami, rolnictwa i Ochrony Środowiska realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:


    1. Kazimierz Matla – Kierownik Wydziału; pokój nr 6, tel. (41) 25-43-186 lub –250 wew. 57

    2. Lucyna Kołda – Inspektor ds. Gospodarki Nieruchmościami; pokój nr 7, (41) 25-43-186 lub –250 wew. 37

    3. Grażyna Rak – Nowocień – Inspektor ds. Ochrony Środowiska; pokój nr 7, (41) 25-43-186 lub –250 wew. 37



    Do Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska (symbol GN) należy prowadzenie spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami, geodezji, gospodarki rolnej, leśnej, łowieckiej, wodnej, odnowy roślin oraz ochrony środowiska :


    Z a d a n i a w ł a s n e :

    1) gospodarowanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy.
    2) realizacja ustawy z 21.VIII.1997r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U.Nr 115, poz. 741 z późn.zm.),
    3) realizacja postanowień ustawy z dnia 6 maja 1987r, o pracowniczych ogródkach działkowych,
    4) przygotowywanie dokumentacji w formie spisów i kart celem nabycia przez gminy mienia wyodrębnionego z gruntów Skarbu Państwa z mocy prawa lub na wniosek mający formę projektu uchwały Rady Miejskiej,
    5) realizacja ustawy z dnia 4.IX.1997r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności ( Dz. U. Nr 123, poz. 781)
    6) prowadzenie spraw z zakresu ewidencji gruntów i gleboznawczej klasyfikacji gruntów, rozgraniczenia i numeracji porządkowej nieruchomości, zasobu gruntów komunalnych, podziałów i wywłaszczania nieruchomości;
    7) tworzenie gminnych zasobów nieruchomości;
    8) organizowanie przetargów na zbycie nieruchomości


    Z a d a n i a p o w i e r z o n e

    9) z ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U. Nr 115, poz. 741);
    10) z ustawy z dnia 4.IX.1997r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności ( Dz. U. Nr 123, poz. 781),
    11) z ustawy z dnia 29 czerwca 1963r. o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych
    ( Dz. U. Nr 28, poz. 169 i z 1982r. Nr 11, poz. 80),
    12) z ustawy z dnia 23.IV.1964r. – Kodeks cywilny ( Dz. U. Nr 16, poz. 93
    z późn.zm.),
    13) z ustawy z dnia 17.V.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. Nr 30, poz. 163, Nr 43, poz. 241; z 1990r. Dz. U. Nr 34, poz. 198; z 1991r. Dz. U. Nr 103, poz. 446),
    14) zadania realizowane przez gminę z ustawy z dn. 19.X.1991r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa (Dz. U. Z 1995r. Nr 57, poz. 299 z późn. zm.), na podstawie umowy zawartej z Agencją Własności Skarbu Państwa.


    Z a d a n i a z l e c o n e

    15) z ustawy z dnia 26.03.1989r. o scaleniu i wymianie gruntów

    W zakresie rolnictwa

    1) współpraca z Wojewódzkim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego w Modliszewicach w zakresie ustalania corocznego planu na teren gminy dot. upowszechniania postępu rolniczego,
    2) współdziałanie ze służbą kwarantanny i ochrony roślin w zakresie sygnalizacji pojawienia się chwastów, chorób, szkodników w uprawach i nasadzeniach oraz nadzór nad ich zwalczaniem;
    3) koordynacja obrotu materiału hodowlanego, rozrodu i oceny użytkowości;
    4) współpraca ze służbą weterynaryjną w zakresie zwalczania chorób zwierzęcych i organizacji profilaktyki weterynaryjnej.

    W zakresie ochrony środowiska

    1) opracowywanie programów ochrony środowiska i ogólna odpowiedzialność za stan środowiska na terenie Gminy ( art. 19 ustawy O odpadach),
    2) prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska i gospodarki rolnej, ochrony złóż surowców mineralnych, ochrony przed zanieczyszczeniami oraz dokonywania kontroli w tym zakresie;
    3) nadzór nad funkcjonowaniem maszyn i urządzeń w aspekcie uciążliwości dla środowiska oraz podejmowanie decyzji w zakresie ich ograniczania;
    4) nadzór nad przestrzeganiem przepisów : o ochronie środowiska przez jednostki organizacyjne i osoby fizyczne;
    5) prowadzenie kontroli w zakresie:
    6) wysypisk komunalnych i nielegalnych składników odpadów i nieczystości,
    7) wysypisk czynnych i nieczynnych na terenie Gminy;
    8) zapewnienie należytego stanu sanitarnego, czystości i porządku;
    9) organizacja, finansowanie oraz nadzór nad realizacją usług w zakresie oczyszczania gminy;
    10) egzekwowanie obowiązujących przepisów oraz uchwał rady w sprawie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy;
    11) realizacja spraw z zakresu gospodarki wodnej;
    12) wykonywanie zadań wynikających z obsługi M/G Komitetu Przeciwpowodziowego oraz nadzór nad zbiornikami wodnymi

    W zakresie gospodarki wodnej

    1) współpraca z kołami PZW działającymi na terenie gminy w zakresie użytkowania zbiorników wodnych i utrzymania urządzeń w dobrym stanie technicznym,
    2) opracowywanie M\G Planu Przeciwpowodziowego i coroczne aktualizowanie składu osobowego Komitetu Przeciwpowodziowego,
    a) organizowanie ochotniczych drużyn ratowniczych,
    b) przygotowywanie zarządzeń Burmistrza o ewakuacji ludności na wypadek zagrożenia.
    3) realizacja zadań z zakresu gospodarki wodnej.

    W zakresie gospodarki komunalnej

    1) zamawianie, umieszczanie i utrzymywanie tabliczek z nazwami ulic,
    2) zakładanie, utrzymywanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym
    3) sprawy pracowniczych ogrodów działkowych i wyposażanie ich w infrastrukturę,
    4) prowadzenie spraw dotyczących targowisk,
    5) współdziałanie w zakresie zakładania i utrzymywania zieleni miejskiej,
    6) współdziałanie w utrzymaniu porządku i czystości w mieście i gminie,
    7) wydawanie zezwoleń na utrzymanie psów agresywnych,
    8) organizowanie ochrony dla bezdomnych zwierząt,

    W zakresie gospodarki lokalowej

    1) sprawy lokalowe wynikające z przepisów ustawy z dnia 2 lipca 1994r. o najmie lokali mieszkalnych i dodatkach mieszkaniowych,
    2) nadzór i współdziałanie z zarządcami lokali komunalnych,
    3) gospodarowanie lokalami użytkowymi stanowiącymi mienie komunalne,
    4) czuwanie nad właściwym i prawidłowym wykorzystaniem zasobów mieszkalnych i użytkowych,
    5) wyrażanie zgody na podnajem lokalu mieszkalnego,
    6) wyrażanie zgody na przebudowę lokali mieszkalnych,
    7) zabezpieczenie lokali dla osób pozbawionych mieszkań na skutek klęsk żywiołowych oraz z wyroków sądowych,
    8) wykonywanie sprawozdawczości GUS w zakresie gospodarki mieszkaniowej,
    9) dokonywanie ocen utrzymania zasobów mieszkalnych we właściwym stanie technicznym i sanitarno – porządkowym.


    Data wprowadzenia: 2003-07-16 1222
    Data upublicznienia: 2003-07-16
    Art. czytany: 6955 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Ewa Kaniewska
    Rejestr zmian:
    2013-05-28
    1. Typ zdarzenia: przeniesienie wiadomości do archiwum - Zmienił: Ewa Kaniewska

    2003-07-17
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Ewa Kaniewska

    2003-07-16
    3. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Ewa Kaniewska
    4. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Ewa Kaniewska
    5. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Ewa Kaniewska
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek - Środa - 7:30-15:30
    Czwartek - 7:30 - 17:30
    Piątek - 7:30 - 13:30

    kasa czynna w godz.:
    Poniedziałek - Środa - 7:30-14:30
    Czwartek - 7:30 - 16:00
    Piątek - 7:30 - 12:30


    Dziennik Ustaw

    Monitor Polski


    Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:

    Konto:

    25 8520 0007 2001 0000 0097 0022

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - dochody jednostek budżetowych.


    Konto

    10 8520 0007 2001 0000 0097 0001

    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
    -zobowiązanie pieniężne,
    - opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
    - dzierżawy,
    - najmy, czynsz,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.


    Konto

    68 8520 0007 2001 0005 5853 0001

    - wadia


    Konto

    83 8520 0007 2001 0000 0097 0045

    - opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi




    Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:

    /dvqpq2981b/skrytka
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów