(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Ochrona Danych Osobowych (RODO)
Status Prawny
Wydziały
Władze
Struktura organizacyjna
Jednostki pomocnicze
Jednostki podległe
Mienie komunalne
Budżet i finanse
Oferty inwestycyjne
Ogłoszenia/Obwieszczenia
Przetargi
Zamówienia publiczne
Petycje
Pożytek publiczny
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Oferty pracy
Kontakt
Wybory i Referenda
PROGRAMY, STRATEGIE
OCHRONA ŚRODOWISKA
Raport o stanie gminy
PROGRAM REWITALIZACJI
Ponowne wykorzystanie
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
Instrukcja obsługi
Kontrole zewnętrzne
Spis Rolny 2020 r.
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
Planowanie Przestrzenne
Deklaracja dostępności
Dokumenty do pobrania
Prawo Miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy Strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej
» Protokół z XVIII w kadencji sesji Rady Miejskiej w Suchedniowie w dniu 07 lipca 2025 r.
» Protokół z XVII w kadencji 2024 -2029 sesji Rady Miejskiej w Suchedniowie w dniu 18 czerwca 2025 r.
» INFORMACJA Z MIĘDZYSESYJNEJ DZIAŁALNOŚCI BURMISTRZA MIASTA I GMINY SUCHEDNIÓW W OKRESIE OD DNIA 18.06.2025 r. DO DNIA 28.08.2025 r.
» Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów z dnia 29 sierpnia 2025 r. Znak: GPR.6730.6.2025
  • Władze
  • Sekretarz
  • SEKRETARZ MIASTA I GMINY

    Funkcję Sekretarza Miasta i Gminy Suchedniów pełni Pani Renata Sidor

    Sekretarz w zakresie ustalonym przez Burmistrza organizuje pracę Urzędu, zapewnia jego sprawne funkcjonowanie i odpowiednie warunki działania.

    Do obowiązków Sekretarza należy:
    1)kierowanie w imieniu Burmistrza pracą Urzędu;
    2)zapewnianie właściwej organizacji pracy Urzędu oraz realizowanie polityki zarządzania zasobami ludzkimi, w tym:
    a)koordynacja procesu podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez pracowników,
    b)nadzór nad przestrzeganiem Regulaminu pracy, Regulaminu wynagradzania oraz innych dokumentów regulujących organizację pracy w urzędzie;
    3)nadzorowanie spraw z zakresu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierowniczych stanowisk urzędu oraz dyrektorów gminnych jednostek organizacyjnych;
    4)nadzorowanie organizacji służby przygotowawczej;
    5)nadzorowanie w Urzędzie prawidłowej działalności archiwalnej, przestrzeganie zasad instrukcji kancelaryjnej i KPA;
    6)przygotowanie projektów zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu;
    7)rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy kierownikami komórek organizacyjnych;
    8)nadzór nad przestrzeganiem porządku i dyscypliny pracy;
    9)nadzór nad przestrzeganiem zasad rzetelnego i terminowego załatwiania spraw, w tym skarg i wniosków zgłaszanych przez mieszkańców;
    10)opracowanie zakresów czynności dla stanowisk kierowniczych komórek organizacyjnych;
    11)prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem okresowych ocen pracowników samorządowych zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych;
    12)współpraca z Radą i jej komisjami;
    13)nadzorowanie terminowości i poprawności przygotowania projektów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza;
    14)organizowanie i koordynowanie zadań wynikających z ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny;
    15)potwierdzanie wiarygodności złożonych podpisów;
    16)poświadczanie dla potrzeb Urzędu dokumentów za zgodność z oryginałem;
    17)przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców;
    18)koordynacja i organizacja prac związanych z przeprowadzeniem wyborów prezydenckich, parlamentarnych, samorządowych, referendów i spisów;
    19)prowadzenie kontroli wewnętrznej lub uczestniczenie w sprawowaniu kontroli wewnętrznej;
    20)koordynacja działań związanych z właściwym funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej.

    Sekretarz wykonuje wobec Burmistrza czynności z zakresu prawa pracy, za wyjątkiem czynności związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz ustaleniem wynagrodzenia.

    Przy wykonywaniu swoich obowiązków i zadań Sekretarz działa w granicach określonych imiennymi pełnomocnictwami i upoważnieniami udzielonymi przez Burmistrza.

    Sekretarz nadzoruje działalność następujących komórek organizacyjnych:
    1)Wydział Organizacyjny (OR)
    2)Samodzielne stanowiska pracy:
    a)Obsługa Prawna (znak: OP),
    b)Samodzielne stanowisko ds. Zamówień Publicznych (znak: ZP),
    c)Samodzielne Stanowisko ds. Pozyskiwania Środków Pozabudżetowych (znak: SPB);
    3)Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchedniowie.


    Data wprowadzenia: 2025-03-26 1149
    Data upublicznienia: 2025-03-26
    Art. czytany: 1143 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karolina Długosz
    Rejestr zmian:
    2025-03-26
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Karolina Długosz
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    maj 2024r.
    czerwiec 2024 r.
    sierpień 2024 r.
    wrzesień 2024 r.
    październik 2024 r.
    listopad 2024 r.
    grudzień 2024 r.
    styczeń 2025 r.
    luty 2025 r.
    marzec 2025 r.
    kwiecień 2025 r.
    maj 2025 r.
    czerwiec 2025 r.
    lipiec 2025 r.
    sierpień 2025 r.
    wrzesień 2025 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Wspólne posiedzenie komisji stałych Rady Miejskiej tj.: Komisji Budżetu i Finansów i Komisji Rozwoju Gospodarczego, Ochrony Środowiska i Ładu Publicznego
    » Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Suchedniowie
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów