(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Ochrona Danych Osobowych (RODO)
Status Prawny
Wydziały
Władze
Struktura organizacyjna
Jednostki pomocnicze
Jednostki podległe
Mienie komunalne
Budżet i finanse
Oferty inwestycyjne
Ogłoszenia/Obwieszczenia
Przetargi
Zamówienia publiczne
Petycje
Pożytek publiczny
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Oferty pracy
Kontakt
Wybory i Referenda
PROGRAMY, STRATEGIE
OCHRONA ŚRODOWISKA
Raport o stanie gminy
PROGRAM REWITALIZACJI
Ponowne wykorzystanie
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
Instrukcja obsługi
Kontrole zewnętrzne
Spis Rolny 2020 r.
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
Planowanie Przestrzenne
Deklaracja dostępności
Dokumenty do pobrania
Prawo Miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy Strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej
» Protokół z XVIII w kadencji sesji Rady Miejskiej w Suchedniowie w dniu 07 lipca 2025 r.
» Protokół z XVII w kadencji 2024 -2029 sesji Rady Miejskiej w Suchedniowie w dniu 18 czerwca 2025 r.
» INFORMACJA Z MIĘDZYSESYJNEJ DZIAŁALNOŚCI BURMISTRZA MIASTA I GMINY SUCHEDNIÓW W OKRESIE OD DNIA 18.06.2025 r. DO DNIA 28.08.2025 r.
» Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów z dnia 29 sierpnia 2025 r. Znak: GPR.6730.6.2025
  • Wydziały
  • Wydział Rozwoju i Strategii (archiwum)
  • WYDZIAŁ ROZWOJU I STRATEGII

    Wydział Rozwoju i Strategii realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:

    1.Anna Andrzejewska - Korytowska - Kierownik Wydziału Rozwoju
    i Strategii
    e-mail: [email protected]

    2. Anna Kopeć - Specjalista; pokój 212
    tel 41 25 43 186 wew. 11
    e-mail: [email protected]

    3. Anna Dolęga - Referent
    pokój 203; tel. 41 25-43-250 wew. 61
    e-mail: [email protected]
    [email protected];


    Do zadań Wydziału Rozwoju i Strategii należy w szczególności:

    1. Pozyskiwanie środków zewnętrznych, w tym m.in.:
    1) monitorowanie programów w zakresie pozyskiwania środków rajowych i zagranicznych;
    2) inicjowanie i koordynowanie przedsięwzięć z wykorzystaniem środków funduszy
    strukturalnych: uruchomienie mechanizmów służących pozyskiwaniu środków na
    współfinansowanie zadań realizowanych przez Gminę;
    3) Przygotowywanie i składanie wniosków o dofinansowanie z zewnętrznych funduszy pomocowych oraz koordynowanie czynności na każdym etapie realizacji dofinansowywanego zadania wraz z rozliczeniem końcowym efektów rzeczowo-finansowych,
    4) przygotowywanie dokumentacji i wniosków w sprawie pozyskiwania środków zewnętrznych oraz pilotowanie złożonych wniosków w instytucjach pomocowych;
    5) koordynacja i rozliczanie przedsięwzięć prowadzonych przez Gminę w ramach projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych;
    6) monitoring trwałości projektów zrealizowanych ze środków zewnętrznych;
    7) kompleksowe opracowanie danych niezbędnych do uzyskania pomocy strukturalnych;
    8) współpraca z administracją rządową, samorządową oraz organizacjami pozarządowymi i samorządu gospodarczego w zakresie pozyskiwania dodatkowych środków pozabudżetowych wykorzystywanych celem rozwoju Gminy;
    9) pomoc jednostkom organizacyjnym Gminy w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych oraz w przygotowania odpowiednich wniosków;
    10) informowanie mieszkańców Gminy o możliwości pozyskania środków z konkretnych programów, funduszu, fundacji, instytucji czy organizacji ze szczególnym uwzględnieniem środków pomocowych z Unii Europejskiej.

    2. Koordynowanie rozwoju i realizacja strategii, w tym m.in.:
    1) aktualizacja Strategii rozwoju Gminy,
    2) opracowanie, wdrożenie i koordynowanie systemu monitorowania realizacji strategii
    i programów rozwojowych oraz innych dokumentów o charakterze strategicznym,
    rozwojowym i planistycznym w tym dbałość o ich spójność, przejrzystość i
    komplementarność;
    3) dokonywanie analiz, zestawień, opracowań na temat stanu społecznego i gospodarczego
    Gminy,
    4) koordynowanie operacyjnego wdrażania i monitorowania programu rewitalizacji,
    w tym zapewnienie promocji realizowanych przedsięwzięć;
    5) współpraca z komórkami organizacyjnymi opracowującymi wnioski i aplikacje
    stanowiące podstawę ubiegania się o środki ze źródeł zewnętrznych na realizację zadań.

    3. Realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo przedsiębiorców oraz ustawy o Centralnej
    Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy.

    4. Prowadzenie ewidencji innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie.

    5. Wydawanie, wygaszanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz sprawdzanie terminowości i wysokości opłat za zezwolenia.

    6. Promocja Gminy, w tym:
    1) tworzenie wizerunku Gminy oraz ciągła jego promocja,
    2) tworzenie planów imprez i innych działań promocyjnych Gminy we współpracy z placówkami kultury, sportu i turystyki, upowszechnianie kalendarza imprez dla mieszkańców i turystów,
    3) koordynacja działań związanych z planowaniem i organizacją imprez na terenie Gminy,
    4) wykreowanie i promocja cyklicznej imprezy kulturalnej kojarzącej się z Gminą Suchedniów,
    5) przygotowywanie wydawnictw, w tym multimedialnych,
    6) projektowanie, nabywanie oraz gospodarowanie materiałami promocyjnymi i informacyjnymi,
    7) sporządzanie zaproszeń, podziękowań, listów gratulacyjnych, intencyjnych itp.,
    8) opracowanie i realizacja polityki promocyjnej Gminy,
    9) współpraca z mediami w zakresie promocji Gminy,
    10) przygotowywanie dla mediów informacji o Gminie i działaniach samorządu Gminy,
    11) organizacja, prowadzenie i koordynacja działań związanych z promocją gospodarczą, turystyczną i kulturalną Gminy we współpracy z innymi wydziałami urzędu, jednostkami organizacyjnymi i instytucjami z zewnątrz,
    12) bezpośrednie uczestnictwo w organizacji imprez o znaczeniu gminnym i ponadgminnym,
    13) organizację spotkań, konferencji, konkursów gminnych,
    14) prowadzenie wielokierunkowych działań dotyczących udziału Gminy
    w różnego rodzaju prezentacjach, wystawach, targach organizowanych na terenie Gminy i poza nią,
    15) współpraca przy opracowywaniu planów rzeczowo-finansowych w zakresie promocji.

    7. Do zadań z zakresu kultury i sportu należy m.in.:
    1) realizacja ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz ustawy o sporcie,
    2) nadzór nad eksploatacją, utrzymaniem i prawidłowym funkcjonowaniem obiektów sportowych stanowiących własność Gminy,
    3) współdziałanie w organizacji imprez sportowo – rekreacyjnych organizowanych na terenie Gminy przez kluby sportowe i stowarzyszenia kultury fizycznej,
    4) współdziałanie ze szkolnymi organizacjami sportowymi w trosce o rozwój sportu szkolnego,
    5) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem stypendiów sportowych; współpraca z radą sportu,
    6) współdziałanie w rozwoju kultury fizycznej i sportu ze stowarzyszeniami, klubami, organizacjami oraz udzielanie im pomocy w realizacji zadań, a w szczególności zagospodarowania wolnego czasu dzieci i młodzieży,
    7) bieżąca współpraca z lokalnymi kołami gospodyń wiejskich, lokalnymi artystami,
    8) współpraca z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz mieszkańców Gminy,
    9) opracowywanie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi,
    10) organizowanie konkursów na wybór ofert w celu realizacji zadań wynikających z ustawy o pożytku publicznym i o wolontariacie.

    8. W zakresie ochrony zdrowia:
    1) podejmowanie działań w zakresie promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej poprzez uchwalanie i realizowanie programów polityki zdrowotnej,
    2) prowadzenie działań promujących profilaktykę zdrowotną, w tym udział
    w programach realizowanych w ramach finansowania przez NFZ,
    3) popularyzacja programów profilaktyki zdrowotnej.

    9. Prowadzenie strony internetowej Urzędu Miasta i Gminy Suchedniów; aktualizacja informacji, nadzór merytoryczny nad zamieszczanymi materiałami, zbieranie informacji oraz ich publikacja.


    Data wprowadzenia: 2023-03-22 0926
    Data upublicznienia: 2023-03-22
    Art. czytany: 2812 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karolina Długosz
    Rejestr zmian:
    2025-03-19
    1. Typ zdarzenia: przeniesienie wiadomości do archiwum - Zmienił: Karolina Długosz

    2025-03-12
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Karolina Długosz

    2024-03-15
    3. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Karolina Długosz

    2023-03-22
    4. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Karolina Długosz
    5. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Karolina Długosz
    » Przełącz na wiadomości normalne
    Podkategoria:
    Wybory ławników na kadencję 2024-2027
    Wybory do Sejmu i Senatu RP - 2023
    Referendum Ogólnokrajowe 2023 r.
    Wybory samorządowe 2024
    Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2024 r.
    Wybory organów jednostek pomocniczych na kadencję 2024 – 2029
    Wybory ponowne do Rady Miejskiej w Suchedniowie w okręgu wyborczym nr 11
    Wybory Prezydenta RP 2025 r.
    Podkat. Archiwalne:
    Wybory samorzadowe 2006r.
    Wyniki wyborów
    Wybory do Sejmu i Senatu RP - 2007r.
    Referendum Gminne - 2009
    Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2009
    Wybory Prezydenta RP - 20.06.2010r.
    Wybory samorządowe 2010
    Wybory organów jednostek pomocniczych gminy
    Wybory ławników kadencji 2012 - 2015
    Wybory do Sejmu i Senatu RP - 2011 r.
    Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014r.
    Wybory uzupełniające do Senatu RP - 2014r.
    Wybory samorządowe - 2014
    Wybory Prezydenta RP - 10 maja 2015r.
    Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
    Referendum Ogólnokrajowe 2015
    Wybory do Sejmu i Senatu RP - 2015
    WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
    Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019r.
    Wybory ławników na kadencję 2020 - 2023
    Wybory do Sejmu i Senatu RP - 2019
    Wybory Prezydenta RP - 10 maja 2020 r.
    Wybory Prezydenta RP - 28 czerwca 2020 r.
    Wybory uzupełniające ławników na kadencję 2020 - 2023
    Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Suchedniowie - 20.06.2021 r.
    Ostat. 10 wiadomości z archiwum:

    » Obwieszczenie Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 15 kwietnia 2020 r. o kandydatach na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w wyborach zarządzonych na dzień 10 maja 2020 r.
    » Informacje Komisarzy Wyborczych w Kielcach o dodatkowych zgłoszeniach i losowaniach do obwodowych komisji wyborczych
    » Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów z dnia 10 kwietnia 2020 roku - o numerach oraz granicach obwodów głosowania, wyznaczonych siedzibach obwodowych komisji wyborczych..
    » Zgłoszenia kandydatów na członków obwodowych komisji wyborczych w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 10 maja 2020 r.
    » Zarządzenie Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów z dnia 4 marca 2020 r. w sprawie wyznaczenia miejsc na bezpłatne umieszczanie urzędowych obwieszczeń i plakatów komitetów wyborczych
    » Informacje PKW - Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej 2020 r.
    » Informacja o uprawnieniach wyborców niepełnosprawnych
    » Informacja o warunkach udziału obywateli polskich w głosowaniu w obwodach głosowania utworzonych w kraju w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 10 maja 2020 r
    » Postanowienie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 5 lutego 2020 r. w sprawie zarządzenia wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów