(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Ochrona Danych Osobowych (RODO)
A Status Prawny
A Wydziały
A Władze
A Struktura organizacyjna
A Jednostki pomocnicze
A Jednostki podległe
A Mienie komunalne
A Budżet i finanse
A Oferty inwestycyjne
A Ogłoszenia/Obwieszczenia
A Przetargi
A Zamówienia publiczne
A Petycje
A Pożytek publiczny
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Oferty pracy
A Kontakt
A Wybory i Referenda
A PROGRAMY, STRATEGIE
A OCHRONA ŚRODOWISKA
A Raport o stanie gminy
A PROGRAM REWITALIZACJI
A Ponowne wykorzystanie
A Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
A PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
A Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
A Instrukcja obsługi
A Kontrole zewnętrzne
A Spis Rolny 2020 r.
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
A Planowanie Przestrzenne
A Deklaracja dostępności
A Dokumenty do pobrania
A Prawo Miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy Strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Uchwała nr 165/2025 PKW z dnia 23 kwietnia 2025 r. w sprawie wytycznych dla obwodowych komisji wyborczych
A» Protokół z XIII w kadencji 2024-2029 sesji Rady Miejskiej w Suchedniowie w dniu 27 marca 2025 r.
A» Protokół z XII w kadencji 2024-2029 sesji Rady Miejskiej w Suchedniowie w dniu 27 lutego 2025 r.
A» INFORMACJA O STRONIE INTERNETOWEJ PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
A» Postanowienie Nr 113/2025 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 28 kwietnia 2025 r. w sprawie zmiany w składzie Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 4 w gminie Suchedniów
  • Wydziały
  • Wydział Rozwoju i Strategii (archiwum)
  • Wydział Budownictwa

    Wydział Budownictwa realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:


    1. Bożena Bujnowska – Inspektor,
    pokój nr 209;
    tel. (41) 25-43-186 lub –250 wew. 31




    Do zadań Wydziału Budownictwa (symbol B) należy:
    w szczególności całokształt zagadnień planowania przestrzennego i architektury w tym :

    1) prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i koordynacją opracowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,
    2) wnioskowanie, przygotowanie i koordynacja opracowań miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmian w tych planach,
    3) wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
    4) wydawanie opinii urbanistycznych, informacji o przeznaczeniu terenu, zaświadczeń dotyczących zagospodarowania przestrzennego oraz wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
    5) opiniowanie wstępnych projektów podziału działek gruntu,
    6) przygotowywanie analiz i ocen realizacji miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
    7) przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze budowy lub rozbiórki obiektów budowlanych nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę lub rozbiórkę oraz wnoszenie sprzeciwów w tych sprawach,
    8) zatwierdzanie projektów budowlanych i wydawanie pozwoleń na budowę,
    9) przenoszenie decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz innej osoby,
    10) stwierdzenie wygaśnięcia decyzji o pozwoleniu na budowę,
    11) wydawanie decyzji o konieczności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na sąsiednią nieruchomość,
    12) przyjmowanie zawiadomień o zakończeniu budowy obiektów budowlanych i wnoszenia sprzeciwów w tych sprawach,
    13) wydawanie pozwoleń na użytkowanie obiektów budowlanych,
    14) udzielanie pozwoleń na zmianę sposobu użytkowania obiektów budowlanych,
    wydawania zaświadczeń o możliwości podziału budynków na samodzielne lokale mieszkalne lub użytkowe.


    Data wprowadzenia: 2003-07-16 1220
    Data upublicznienia: 2003-07-16
    Art. czytany: 5046 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Ewa Kaniewska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Plany postępowań
    A Zamówienia powyżej 130 000,00 zł
    A Zapytania ofertowe
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» INFORMACJA O STRONIE INTERNETOWEJ PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
    A» INFORMACJA O STRONIE INTERNETOWEJ PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
    A» INFORMACJA O STRONIE INTERNETOWEJ PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
    A» INFORMACJA O STRONIE INTERNETOWEJ PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
    A» INFORMACJA O STRONIE INTERNETOWEJ PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
    A» INFORMACJA O STRONIE INTERNETOWEJ PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
    A» INFORMACJA O STRONIE INTERNETOWEJ PROWADZONEGO POSTĘOWANIA
    A» INFORMACJA O STRONIE INTERNETOWEJ PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
    A» INFORMACJA O STRONIE INTERNETOWEJ PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
    A» INFORMACJA O STRONIE INTERNETOWEJ PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA - REMONT DROGI GMINNEJ - ULICY NOWEJ W SUCHEDNIOWIE
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów