|
|
|
|
Wydziały Wydział Rozwoju i Strategii (archiwum)
|
|
WYDZIAŁ BUDOWNICTWA I INFRASTRUKTURY
WYDZIAŁ BUDOWNICTWA I INFRASTRUKTURY
Wydział Budownictwa
Wydział Budownictwa realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:
1. Krzysztof Kołda - Kierownik
pokój nr 202; tel. 41 25 43 186 lub 41 25 43 250 wew. 53
2. Bożena Bujnowska – Inspektor,
pokój nr 209; tel. 41 25-43-186 lub 41 25-43-250 wew. 31
3. Stanisław Zięba - Inspektor
pokój 204; tel. 41 25 43 186 lub 41 25 43 250 wew. 53
4. Łukasz Osuch - Podinspektor
pokój 204; tel. 41 25 43 186 lub 41 25 43 250 wew. 53
„Do zakresu Wydziału Budownictwa i Infrastruktury należy:
1. Prowadzenie spraw związanych z planowaniem przestrzennym.
2. Przygotowywanie inwestycji do realizacji pod względem dokumentacyjnym.
3. Organizowanie oraz koordynacja realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych.
4. Prowadzenie spraw związanych z planowaniem, przygotowywaniem, wykonywaniem i rozliczaniem zadań inwestycyjnych i remontowych.
5. Pozyskiwanie i rozliczanie środków pozabudżetowych na realizację inwestycji i remontów.
6. Wykonywanie zadań administracyjnych i technicznych zarządcy dróg gminnych.
7. Opiniowanie i uzgadnianie rozkładów jazdy dla przewoźników oraz wydawanie zezwoleń na wykonywanie zarobkowego przewozu osób.
8. Wydawanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką.
9. Wydawanie zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych oraz przewozów regularnych specjalnych na obszarze gminy.
10. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
11. Prowadzenie ewidencji i utrzymanie obiektów grobownictwa wojennego oraz miejsc pamięci narodowej w ramach prowadzenia jako zadania własnego – stała dbałość o estetyczny wygląd cmentarza i miejsc pamięci narodowej.
12. Kształtowanie architektury krajobrazu miejskiego (komunalnego); wyznaczenie, kreowanie małej architektury (wiaty przystankowe, place zabaw, fontanny, dekoracje świąteczne) i zieleni w mieście.
13. Prace remontowe w obiektach stanowiących majątek gminy uzgodnione.
14. i zaakceptowane przez Burmistrza Miasta i Gminy, do których mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo o zamówieniach publicznych.
15. Zarządzanie obiektami urzędu.
16. Realizacja zadań inwestycyjnych, remontów kapitalnych, bieżących i konserwacji w budynkach urzędu.
18. Sporządzanie, obsługa oraz realizacja programów rewitalizacji miasta.
19. Prowadzenie centralnego rejestru zamówień publicznych udzielonych na podstawie Prawo zamówień publicznych w celu sporządzenia rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach.
20. Pełnienie funkcji zarządcy w zakresie:
• kanalizacji deszczowej,
• oświetlenia ulicznego,
• dróg gminnych publicznych.
21. Wydawanie i ewidencja decyzji na zajęcie pasa drogowego celem realizacji robót, wydawanie zarządzeń i ich realizacja.
22. Współpraca z zarządcami dróg publicznych i ZGK w zakresie planów rozwoju sieci drogowej i infrastruktury technicznej.
23. Uzgadnianie lokalizacji projektowanych urządzeń stanowiących majątek gminy.
24. Wydawanie decyzji indywidualnych w zakresie rozbudowy infrastruktury.
W zakresie gospodarki komunalnej m.in.:
• prowadzenie spraw dot. targowisk,
• zaspakajanie, za pośrednictwem właściwych służb, potrzeb w zakresie zaopatrzenia w wodę, kanalizację, energię elektryczną, cieplną, gaz itp.:
• opracowanie projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwo gazowe dla gminy i jego aktualizacja,
• nadzór nad utrzymaniem istniejącego oświetlenia ulic, dróg i placów publicznych na terenie gminy,
• nadzór nad eksploatacją sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i studni publicznych,
• opiniowanie projektu taryf, planu i regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków,
• nadzór i koordynacja pracowników zatrudnianych w ramach prac interwencyjnych i publicznych.
W zakresie rozwoju Gminy m.in.:
• Prowadzenie stałego monitoringu zewnętrznych funduszy pomocowych w zakresie możliwości ich pozyskania na realizację zadań infrastruktury gminy, na rzecz organizacji pozarządowych, małych i średnich przedsiębiorstw.
• Przygotowywanie i składanie wniosków o dofinansowanie z zewnętrznych funduszy pomocowych oraz koordynowanie czynności na każdym etapie realizacji dofinansowywanego zadania wraz z rozliczeniem końcowym efektów rzeczowo – finansowych.
• Współdziałanie z gminnymi jednostkami organizacyjnymi i lokalnymi środowiskami w zakresie opracowywania projektów i wniosków o pozyskanie środków z funduszy pomocowych.
• Przygotowywanie i składanie sprawozdań i raportów z realizacji projektów.
• Gromadzenie danych statystycznych ilustrujących rozwój gminy.
Data wprowadzenia: 2013-05-28 1112 Data upublicznienia: 2013-05-28 Art. czytany: 1404 razy
|
|
Wiadomość wprowadził: Ewa Kaniewska
|
Rejestr zmian:
|
2015-06-08 1. Typ zdarzenia: przeniesienie wiadomości do archiwum - Zmienił: Ewa Kaniewska
2014-06-24 2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Ewa Kaniewska 3. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Ewa Kaniewska
2013-05-28 4. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Ewa Kaniewska 5. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Ewa Kaniewska
|
|
|
|
|
|
Urząd Miasta i Gminy Suchedniów
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Środa - 7:30-15:30
Czwartek - 7:30 - 17:30
Piątek - 7:30 - 13:30
kasa czynna w godz.:
Poniedziałek - Środa - 7:30-14:30
Czwartek - 7:30 - 16:00
Piątek - 7:30 - 12:30
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:
Konto:
25 8520 0007 2001 0000 0097 0022
- subwencje, dotacje, dofinansowania,
- udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
- dochody z Urzędów Skarbowych,
- dochody jednostek budżetowych.
Konto
10 8520 0007 2001 0000 0097 0001
- podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
-zobowiązanie pieniężne,
- opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
- dzierżawy,
- najmy, czynsz,
- zajęcie pasa drogowego,
- udostępnienie danych osobowych,
- zezwolenia na sprzedaż alkoholu.
Konto
68 8520 0007 2001 0005 5853 0001
- wadia
Konto
83 8520 0007 2001 0000 0097 0045
- opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:
/dvqpq2981b/skrytka
|
|
|