(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Ochrona Danych Osobowych (RODO)
Status Prawny
Wydziały
Władze
Struktura organizacyjna
Jednostki pomocnicze
Jednostki podległe
Mienie komunalne
Budżet i finanse
Oferty inwestycyjne
Ogłoszenia/Obwieszczenia
Przetargi
Zamówienia publiczne
Petycje
Pożytek publiczny
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Oferty pracy
Kontakt
Wybory i Referenda
PROGRAMY, STRATEGIE
OCHRONA ŚRODOWISKA
Raport o stanie gminy
PROGRAM REWITALIZACJI
Ponowne wykorzystanie
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
Instrukcja obsługi
Kontrole zewnętrzne
Spis Rolny 2020 r.
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
Planowanie Przestrzenne
Deklaracja dostępności
Dokumenty do pobrania
Prawo Miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy Strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej
» Protokół z XVIII w kadencji sesji Rady Miejskiej w Suchedniowie w dniu 07 lipca 2025 r.
» Protokół z XVII w kadencji 2024 -2029 sesji Rady Miejskiej w Suchedniowie w dniu 18 czerwca 2025 r.
» INFORMACJA Z MIĘDZYSESYJNEJ DZIAŁALNOŚCI BURMISTRZA MIASTA I GMINY SUCHEDNIÓW W OKRESIE OD DNIA 18.06.2025 r. DO DNIA 28.08.2025 r.
» Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów z dnia 29 sierpnia 2025 r. Znak: GPR.6730.6.2025
  • Wydziały
  • Wydział Rozwoju i Strategii (archiwum)
  • Wydział Budownictwa

    Wydział Budownictwa realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:


    1. Bożena Bujnowska – Inspektor,
    pokój nr 209;
    tel. (41) 25-43-186 lub –250 wew. 31




    Do zadań Wydziału Budownictwa (symbol B) należy:
    w szczególności całokształt zagadnień planowania przestrzennego i architektury w tym :

    1) prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i koordynacją opracowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,
    2) wnioskowanie, przygotowanie i koordynacja opracowań miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmian w tych planach,
    3) wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
    4) wydawanie opinii urbanistycznych, informacji o przeznaczeniu terenu, zaświadczeń dotyczących zagospodarowania przestrzennego oraz wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
    5) opiniowanie wstępnych projektów podziału działek gruntu,
    6) przygotowywanie analiz i ocen realizacji miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
    7) przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze budowy lub rozbiórki obiektów budowlanych nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę lub rozbiórkę oraz wnoszenie sprzeciwów w tych sprawach,
    8) zatwierdzanie projektów budowlanych i wydawanie pozwoleń na budowę,
    9) przenoszenie decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz innej osoby,
    10) stwierdzenie wygaśnięcia decyzji o pozwoleniu na budowę,
    11) wydawanie decyzji o konieczności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na sąsiednią nieruchomość,
    12) przyjmowanie zawiadomień o zakończeniu budowy obiektów budowlanych i wnoszenia sprzeciwów w tych sprawach,
    13) wydawanie pozwoleń na użytkowanie obiektów budowlanych,
    14) udzielanie pozwoleń na zmianę sposobu użytkowania obiektów budowlanych,
    wydawania zaświadczeń o możliwości podziału budynków na samodzielne lokale mieszkalne lub użytkowe.


    Data wprowadzenia: 2003-07-16 1220
    Data upublicznienia: 2003-07-16
    Art. czytany: 5272 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Ewa Kaniewska
    Rejestr zmian:
    2013-05-28
    1. Typ zdarzenia: przeniesienie wiadomości do archiwum - Zmienił: Ewa Kaniewska

    2012-07-05
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Ewa Kaniewska

    2004-04-25
    3. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Ewa Kaniewska

    2003-07-16
    4. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Ewa Kaniewska
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Budżet
    Podstawowe informacje
    Realizacja planowanych dochodów
    Realizacja planowanych wydatków
    Podatki i ołaty lokalne
    Dotacje z budżetu
    Fundusze
    Procedura budżetowa
    Informacja o zadłużeniu
    Sprawozdania z wykonania budżetu
    Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej
    Sprawozdania finansowe
    Ulgi w podatku
    Wnioski
    Pomoc publiczna
    Ostat. 10 wiadomości:

    » STAWKI PODATKÓW I OPŁAT W ROKU PODATKOWYM 2019-2021
    » STAWKI PODATKÓW I OPŁAT W ROKU PODATKOWYM 2017
    » INFORMACJA O ZMIANACH W PODATKACH W 2016r.
    » STAWKI PODATKÓW I OPŁAT W ROKU PODATKOWYM 2016.
    » STAWKI PODATKÓW I OPŁAT OBOWIĄZUJĄCE W 2015r.
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów