(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Ochrona Danych Osobowych (RODO)
A Status Prawny
A Wydziały
A Władze
A Struktura organizacyjna
A Jednostki pomocnicze
A Jednostki podległe
A Mienie komunalne
A Budżet i finanse
A Oferty inwestycyjne
A Ogłoszenia/Obwieszczenia
A Przetargi
A Zamówienia publiczne
A Petycje
A Pożytek publiczny
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Oferty pracy
A Kontakt
A Wybory i Referenda
A PROGRAMY, STRATEGIE
A OCHRONA ŚRODOWISKA
A Raport o stanie gminy
A PROGRAM REWITALIZACJI
A Ponowne wykorzystanie
A Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
A PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
A Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
A Instrukcja obsługi
A Kontrole zewnętrzne
A Spis Rolny 2020 r.
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
A Planowanie Przestrzenne
A Deklaracja dostępności
A Dokumenty do pobrania
A Prawo Miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy Strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Wyznaczenie miejsc przeznaczonych na bezpłatne umieszczanie urzędowych obwieszczeń wyborczych i plakatów komitetów wyborczych
A» Wzór pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego
A» Ogłoszenie Starosty Skarżyskiego o zamiarze ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym
A» Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze – Referent ds. infrastruktury gminnej w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Infrastruktury i Ochrony Środowiska
A» Sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za I kwartał 2024 r.
  • Przetargi
  • OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM - ROZWÓJ INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ - SIŁOWNIA ZEWNĘTRZNA WZDŁUŻ CIĄGU SPACEROWEGO ZALEWU MOSTKI

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawa wraz z montażem
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchedniów , ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2543002, 2543485, faks 041 2543485, 2543090.
    • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchedniow.bip.doc.pl
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZWÓJ INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ - SIŁOWNIA ZEWNĘTRZNA WZDŁUŻ CIĄGU SPACEROWEGO ZALEWU MOSTKI
    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawa wraz z montażem.
    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający (organizator przetargu) Gmina Suchedniów
    26-130 Suchedniów, ul. Fabryczna 5
    tel. 25 43 250, 25 43 002, fax 25 43 090, 25 43 485
    www.suchedniow.bip.doc.pl , [email protected] . [email protected]
    2. Opis przedmiotu zamówienia
    ROZWÓJ INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ - SIŁOWNIA ZEWNĘTRZNA WZDŁUŻ CIĄGU SPACEROWEGO ZALEWU MOSTKI
    Cel:
    Podniesienie jakości życia mieszkańców poprzez zainstalowanie ogólnodostępnych urządzeń siłowni zewnętrznej.

    Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń siłowni zewnętrznej wraz z ich montażem na terenie gminy Suchedniów – wieś Mostki - nr ewid. geod. działki 1126/27 obręb 08 wieś Mostki
    realizowanych w ramach działania 413 „Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju”, w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania „Odnowa i rozwój wsi” objętego PROW na lata 2007 – 2013.
    Przeznaczenie: Urządzenia do ćwiczeń przeznaczone do użytku dla dorosłych i dzieci powyżej 10 roku życia, dzieci poniżej 14 roku życia powinny korzystać z urządzeń pod opieką osób dorosłych.
    Urządzenia przeznaczone do montażu i użytkowania na zewnątrz.
    Kolorystyka: żółto-szara lub zielono-szara.
    Na obszarze postawionych zostanie osiem urządzeń siłowni zewnętrznych, podwójnych trwale połączonych z pylonem zawierającym obustronną instrukcję obsługi urządzeń –stanowiących elementy małej architektury.
    BIEGACZ PODWÓJNY 1szt.
    DRĄŻEK PODWÓJNY 1szt.
    KOŁA PODWÓJNE 1szt.
    ROWER PODWÓJNY szt. 1
    MOTYL PODWÓJNY szt. 1
    ORBITREK PODWÓJNY szt. 1
    WIOŚLARZ PODWÓJNY szt. 1
    WYCISKANIE SIDZĄC PODWÓJNE szt. 1
    Mocowanie urządzeń do betonowej podbudowy fundamentowej (wylewane lub prefabrykat) za pomocą kotew.
    Wokół każdego urządzenia pozostawiono strefy
    ochronne, (150cm od najbardziej wysuniętej krawędzi urządzenia.) W strefach ochronnych nie instaluje się żadnych innych elementów
    architektury typu: drzewo, kosz, ławka, … itp.
    Urządzenia:
    Materiał: Konstrukcja urządzenia wykonana ze stalowych rur ocynkowanych ogniowo i dwukrotnie malowanych proszkowo .
    Siedzenia, oparcia, pedały, stópki(czyli elementy na których opieramy stopy) wykonane ze stali nierdzewnej. Śruby zabezpieczone metalowymi zaślepkami. Końcówki rur zamknięte.
    W urządzeniach zastosowano łożyska kulkowe, dwustronnie zamknięte.
    Zamawiający wymaga, aby wraz z formularzem ofertowym Wykonawca przedłożył certyfikat zgodności PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1176-6:2009, PN-EN 1176-7:2009 i PN-EN 957-1:2005 oraz aktualne certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez jednostki certyfikujące PCA dla poszczególnych urządzeń oraz kartę techniczną wraz ze zdjęciem w kolorze.

    Cena ryczałtowa określona przez wykonawcę w ofercie zawiera całość dostawy wraz z montażem określonych w przedmiarze wykonania zadania.
    Zamawiający dopuszcza stosowanie urządzeń równoważnych (tz. o innej nazwie niż przedstawiono w niniejszej SWZ).

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): sprzęt do ćwiczeń fizycznych (37.44.00.00-4)
    roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych (45.11.27.20-8)
    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.03.2015.
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WADIUM
    III.2) ZALICZKI
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku - wg załącznika nr 1 do SIWZ.
    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku - wg załącznika nr 1 do SIWZ.
    • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku - wg załącznika nr 1 do SIWZ.
    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku - wg załącznika nr 1 do SIWZ.
    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku - wg załącznika nr 1 do SIWZ.
    • III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU.
    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy podpiszą:
    1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zawarte w druku oferty - Załącznik nr 1),
    2. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału , wykonawcy podpiszą :
    1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w druku oferty- Załącznik nr 1),
    2) oświadczenie o przyjęciu warunków umowy (zawarte w druku oferty- Załącznik nr 1),
    3) kopia - certyfikat zgodności PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1176-6:2009, PN-EN 1176-7:2009 i PN-EN
    957-1:2005 oraz aktualne certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez jednostki certyfikujące PCA
    dla poszczególnych urządzeń oraz kartę techniczną wraz ze zdjęciem w kolorze.
    4) kosztorys ofertowy uproszczony.
    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych jw.
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
    Cena – 90%
    Gwarancja – 10%
    IV.3) ZMIANA UMOWY
    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
    Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
    Zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
    Zmiana terminu wykonania zamówienia i warunków płatności:
    a) Zmiany spowodowane klęskami żywiołowymi
    b) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego, z wyłączeniem przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
    c) Wystąpienie innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili ogłoszenia o zamówieniu, z wyłączeniem przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
    W przypadku wystąpienia którejkolwiek z w/w. okoliczności termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności
    Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:
    a) Zmianą stawki podatku VAT,
    b) Rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.
    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suchedniow.bip.doc.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Suchedniowie - ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów pok. 204.
    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2015 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Suchedniowie - ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów pok. 204.
    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: działanie 413 „Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju”, w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania „Odnowa i rozwój wsi” objętego PROW na lata 2007 – 2013
    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


    Suchedniów 12.01.2015 r,. Z-ca Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów – Dariusz Miernik


    Data wprowadzenia: 2015-01-12 1055
    Data upublicznienia: 2015-01-12
    Art. czytany: 4278 razy

    » KOSZTORYS ŚLEPY - rozmiar: 26848 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » LOKALIZACJA - rozmiar: 1572932 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » ODPOWIEDŹ NA PYTANIE NR 1 - rozmiar: 560465 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » PODPISY SWZ - rozmiar: 1468106 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » PROTOKÓŁ OTWARCIA OFERT 23.01.2015 - rozmiar: 632035 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - rozmiar: 1073152 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA - rozmiar: 450612 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » WYJAŚNIENIE DO SWZ (ZMIANA) - rozmiar: 592604 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Janusz Zięba
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów
    ul. Fabryczna 5

    Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek 7:30-15:30
    kasa czynna w godz. 7:30-14:00


    Dziennik Ustaw

    Monitor Polski


    Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:

    Konto:

    25 8520 0007 2001 0000 0097 0022

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - dochody jednostek budżetowych.


    Konto

    10 8520 0007 2001 0000 0097 0001

    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
    -zobowiązanie pieniężne,
    - opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
    - dzierżawy,
    - najmy, czynsz,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.


    Konto

    68 8520 0007 2001 0005 5853 0001

    - wadia


    Konto

    83 8520 0007 2001 0000 0097 0045

    - opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi




    Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:

    /dvqpq2981b/skrytka
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów