(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Ochrona Danych Osobowych (RODO)
A Status Prawny
A Wydziały
A Władze
A Struktura organizacyjna
A Jednostki pomocnicze
A Jednostki podległe
A Mienie komunalne
A Budżet i finanse
A Oferty inwestycyjne
A Ogłoszenia/Obwieszczenia
A Przetargi
A Zamówienia publiczne
A Petycje
A Pożytek publiczny
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Oferty pracy
A Kontakt
A Wybory i Referenda
A PROGRAMY, STRATEGIE
A OCHRONA ŚRODOWISKA
A Raport o stanie gminy
A PROGRAM REWITALIZACJI
A Ponowne wykorzystanie
A Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
A PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
A Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
A Instrukcja obsługi
A Kontrole zewnętrzne
A Spis Rolny 2020 r.
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
A Planowanie Przestrzenne
A Deklaracja dostępności
A Dokumenty do pobrania
A Prawo Miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy Strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zaproszenie do składania ofert na realizację zadania pn.: „Modernizacja placu zabaw w miejscowości Suchedniów na działce nr ewid. 6567/82”.
A» Wspólne posiedzenie komisji stałych Rady Miejskiej
A» Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
A» Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze inspektor ds. kadrowo-organizacyjnych w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Suchedniowie
A» Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze inspektor ds. kadrowo-organizacyjnych w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Suchedniowie
  • Wydziały
  • Wydział Rozwoju i Strategii (archiwum)
  • WYDZIAŁ BUDOWNICTWA I INFRASTRUKTURY

    WYDZIAŁ BUDOWNICTWA I INFRASTRUKTURY

    Wydział Budownictwa

    Wydział Budownictwa realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:


    1. Krzysztof Kołda - Kierownik
    pokój nr 202; tel. 41 25 43 186 lub 41 25 43 250 wew. 53
    2. Bożena Bujnowska – Inspektor,
    pokój nr 209; tel. 41 25-43-186 lub 41 25-43-250 wew. 31
    3. Stanisław Zięba - Inspektor
    pokój 204; tel. 41 25 43 186 lub 41 25 43 250 wew. 53
    4. Łukasz Osuch - Podinspektor
    pokój 204; tel. 41 25 43 186 lub 41 25 43 250 wew. 53

    „Do zakresu Wydziału Budownictwa i Infrastruktury należy:
    1. Prowadzenie spraw związanych z planowaniem przestrzennym.
    2. Przygotowywanie inwestycji do realizacji pod względem dokumentacyjnym.
    3. Organizowanie oraz koordynacja realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych.
    4. Prowadzenie spraw związanych z planowaniem, przygotowywaniem, wykonywaniem i rozliczaniem zadań inwestycyjnych i remontowych.
    5. Pozyskiwanie i rozliczanie środków pozabudżetowych na realizację inwestycji i remontów.
    6. Wykonywanie zadań administracyjnych i technicznych zarządcy dróg gminnych.
    7. Opiniowanie i uzgadnianie rozkładów jazdy dla przewoźników oraz wydawanie zezwoleń na wykonywanie zarobkowego przewozu osób.
    8. Wydawanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką.
    9. Wydawanie zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych oraz przewozów regularnych specjalnych na obszarze gminy.
    10. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
    11. Prowadzenie ewidencji i utrzymanie obiektów grobownictwa wojennego oraz miejsc pamięci narodowej w ramach prowadzenia jako zadania własnego – stała dbałość o estetyczny wygląd cmentarza i miejsc pamięci narodowej.
    12. Kształtowanie architektury krajobrazu miejskiego (komunalnego); wyznaczenie, kreowanie małej architektury (wiaty przystankowe, place zabaw, fontanny, dekoracje świąteczne) i zieleni w mieście.
    13. Prace remontowe w obiektach stanowiących majątek gminy uzgodnione.
    14. i zaakceptowane przez Burmistrza Miasta i Gminy, do których mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo o zamówieniach publicznych.
    15. Zarządzanie obiektami urzędu.
    16. Realizacja zadań inwestycyjnych, remontów kapitalnych, bieżących i konserwacji w budynkach urzędu.
    18. Sporządzanie, obsługa oraz realizacja programów rewitalizacji miasta.
    19. Prowadzenie centralnego rejestru zamówień publicznych udzielonych na podstawie Prawo zamówień publicznych w celu sporządzenia rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach.
    20. Pełnienie funkcji zarządcy w zakresie:
    • kanalizacji deszczowej,
    • oświetlenia ulicznego,
    • dróg gminnych publicznych.
    21. Wydawanie i ewidencja decyzji na zajęcie pasa drogowego celem realizacji robót, wydawanie zarządzeń i ich realizacja.
    22. Współpraca z zarządcami dróg publicznych i ZGK w zakresie planów rozwoju sieci drogowej i infrastruktury technicznej.
    23. Uzgadnianie lokalizacji projektowanych urządzeń stanowiących majątek gminy.
    24. Wydawanie decyzji indywidualnych w zakresie rozbudowy infrastruktury.

    W zakresie gospodarki komunalnej m.in.:
    • prowadzenie spraw dot. targowisk,
    • zaspakajanie, za pośrednictwem właściwych służb, potrzeb w zakresie zaopatrzenia w wodę, kanalizację, energię elektryczną, cieplną, gaz itp.:
    • opracowanie projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwo gazowe dla gminy i jego aktualizacja,
    • nadzór nad utrzymaniem istniejącego oświetlenia ulic, dróg i placów publicznych na terenie gminy,
    • nadzór nad eksploatacją sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i studni publicznych,
    • opiniowanie projektu taryf, planu i regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków,
    • nadzór i koordynacja pracowników zatrudnianych w ramach prac interwencyjnych i publicznych.

    W zakresie rozwoju Gminy m.in.:
    • Prowadzenie stałego monitoringu zewnętrznych funduszy pomocowych w zakresie możliwości ich pozyskania na realizację zadań infrastruktury gminy, na rzecz organizacji pozarządowych, małych i średnich przedsiębiorstw.
    • Przygotowywanie i składanie wniosków o dofinansowanie z zewnętrznych funduszy pomocowych oraz koordynowanie czynności na każdym etapie realizacji dofinansowywanego zadania wraz z rozliczeniem końcowym efektów rzeczowo – finansowych.
    • Współdziałanie z gminnymi jednostkami organizacyjnymi i lokalnymi środowiskami w zakresie opracowywania projektów i wniosków o pozyskanie środków z funduszy pomocowych.
    • Przygotowywanie i składanie sprawozdań i raportów z realizacji projektów.
    • Gromadzenie danych statystycznych ilustrujących rozwój gminy.


    Data wprowadzenia: 2013-05-28 1112
    Data upublicznienia: 2013-05-28
    Art. czytany: 1405 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Ewa Kaniewska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek - Środa - 7:30-15:30
    Czwartek - 7:30 - 17:30
    Piątek - 7:30 - 13:30

    kasa czynna w godz.:
    Poniedziałek - Środa - 7:30-14:30
    Czwartek - 7:30 - 16:00
    Piątek - 7:30 - 12:30


    Dziennik Ustaw

    Monitor Polski


    Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:

    Konto:

    25 8520 0007 2001 0000 0097 0022

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - dochody jednostek budżetowych.


    Konto

    10 8520 0007 2001 0000 0097 0001

    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
    -zobowiązanie pieniężne,
    - opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
    - dzierżawy,
    - najmy, czynsz,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.


    Konto

    68 8520 0007 2001 0005 5853 0001

    - wadia


    Konto

    83 8520 0007 2001 0000 0097 0045

    - opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi




    Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:

    /dvqpq2981b/skrytka
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów