(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Ochrona Danych Osobowych (RODO)
A Status Prawny
A Wydziały
A Władze
A Struktura organizacyjna
A Jednostki pomocnicze
A Jednostki podległe
A Mienie komunalne
A Budżet i finanse
A Oferty inwestycyjne
A Ogłoszenia/Obwieszczenia
A Przetargi
A Zamówienia publiczne
A Petycje
A Pożytek publiczny
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Oferty pracy
A Kontakt
A Wybory i Referenda
A PROGRAMY, STRATEGIE
A OCHRONA ŚRODOWISKA
A Raport o stanie gminy
A PROGRAM REWITALIZACJI
A Ponowne wykorzystanie
A Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
A PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
A Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
A Instrukcja obsługi
A Kontrole zewnętrzne
A Spis Rolny 2020 r.
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
A Planowanie Przestrzenne
A Deklaracja dostępności
A Dokumenty do pobrania
A Prawo Miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy Strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Uchwała nr 165/2025 PKW z dnia 23 kwietnia 2025 r. w sprawie wytycznych dla obwodowych komisji wyborczych
A» Protokół z XIII w kadencji 2024-2029 sesji Rady Miejskiej w Suchedniowie w dniu 27 marca 2025 r.
A» Protokół z XII w kadencji 2024-2029 sesji Rady Miejskiej w Suchedniowie w dniu 27 lutego 2025 r.
A» INFORMACJA O STRONIE INTERNETOWEJ PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
A» Postanowienie Nr 113/2025 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 28 kwietnia 2025 r. w sprawie zmiany w składzie Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 4 w gminie Suchedniów
Wpis do ewidencji działalności gospodarczej,zgłoszenie zmiany we wpisie ewidencji działalności gospodarczej,zawieszenie i wznowienie działalności gospodarczej wykreślenie z ewidencji działalności gospodarczej

Miejsce załatwienia
Urząd Miasta I Gminy w Suchedniowie ul. Fabryczna 5, Wydział Rozwoju i Strategii, pokój 203 (II piętro), tel. 41 25 43 186, w. 61

Załatwianie spraw
W godzinach pracy urzędu: poniedziałek – piątek: 7.30 – 15.30


Wymagane dokumenty
Dokument potwierdzający tożsamość.
Jeżeli w imieniu Przedsiębiorcy występuje pełnomocnik, do wniosku dołącza się oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa, zgodnie z art. 33 § 3 Kodeksu postępowania administracyjnego; Pełnomocnik również musi posiadać ważny dokument tożsamości, którego seria i numer widnieje w pełnomocnictwie.


Opłaty
Złożenie wniosku do CEIDG jest wolne od opłat.
W przypadku składania wniosku przez pełnomocnika Przedsiębiorcy podlega opłacie skarbowej w kwocie 17 złotych. Jeżeli pełnomocnictwo udzielone jest zstępnym, wstępnym członkom rodziny, małżonkom lub rodzeństwu następuje zwolnienie z opłaty skarbowej


Termin załatwienia
Nie później niż następnego dnia roboczego od dnia przyjęcia wniosku

Tryb odwoławczy
Od wpisu do CEIDG nie ma odwołania.

Uwagi
Informacje dodatkowe
• Centralną Ewidencję i Informację o Działalności Gospodarczej prowadzi w systemie teleinformatycznym minister właściwy do spraw gospodarki;
• Wniosek o wpis do CEIDG (formularz CEIDG-1) stanowi także:
- wniosek o nadanie numeru REGON,
- zgłoszenie do urzędu skarbowego (rejestracja, nadanie NIP, wybór formy opodatkowania),
- zgłoszenie płatnika składek do ZUS lub oświadczenie o kontynuowaniu ubezpieczenia w KRUS.
• Zaświadczeniem o wpisie do CEIDG jest wydruk komputerowy ze strony internetowej CEIDG - www.ceidg.gov.pl


Podstawa prawna
Ustawa z dnia 6 marca 2018r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy (tekst jednolity Dz. U. z 2019r. poz. 1291 ze zm. ).

Treść
Sposób załatwienia
Aby zarejestrować działalność gospodarczą, zgłosić zmianę, zawiesić, wznowić lub zgłosić zaprzestanie wykonywania działalności gospodarczej należy złożyć wniosek CEIDG-1, wybierając jeden z trybów:
1. Utworzenie konta przedsiębiorcy na stronie www.ceidg.gov.pl, wypełnienie i złożenie wniosku on-line. Wniosek składany drogą elektroniczną musi zostać opatrzony podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP,
2. Wypełnienie wniosku on-line (bez tworzenia konta przedsiębiorcy), wydrukowanie i dostarczenie go do dowolnego urzędu gminy. Złożenie wniosku w tym trybie wymaga wizyty w urzędzie gminy w ciągu 7 dni od daty wypełnienia wniosku w celu potwierdzenia tożsamości. Urzędnik odnajduje wniosek w CEIDG po kodzie wniosku, drukuje i przedkłada wnioskodawcy do podpisania. W takim przypadku dniem złożenia wniosku jest dzień, w którym wnioskodawca podpisał wniosek w urzędzie gminy.)
3. Złożenie osobiście wniosku papierowego w dowolnym urzędzie gminy. Upoważniony pracownik urzędu potwierdza tożsamość wnioskodawcy, potwierdza za pokwitowaniem przyjęcie wniosku, przekształca wniosek w formę dokumentu elektronicznego i przesyła go do CEIDG.
4. Przesłanie wniosku listem poleconym na adres dowolnego urzędu gminy. W takim wypadku własnoręczny podpis przedsiębiorcy musi być potwierdzony notarialnie.


Opracował
Magdalena Przyjemska

Akceptował
Karolina Gałczyńska - Szymczyk


Data wprowadzenia: 2019-01-08 1352
Data upublicznienia: 2019-01-08
Art. czytany: 1406 razy

» Instrukcja wypełnienia wniosku CEIDG - rozmiar: 464154 bajtów
Typ pliku: application/pdf
» Wniosek - rozmiar: 344915 bajtów
Typ pliku: application/pdf
Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karolina Długosz
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
» Przełącz na wiadomości normalne
Podkat. Archiwalne:
A Listopad 2018
A Grudzień 2018
A Styczeń 2019
A Luty 2019
A Marzec 2019
A kwiecień 2019 r.
A maj 2019 r.
A czerwiec 2019 r.
A Lipiec 2019 r.
A Wrzesień 2019 r.
A Październik 2019
A Listopad 2019
A Grudzień 2019
A Styczeń 2020
A Luty 2020 r.
A Czerwiec 2022 r.
A wrzesień 2022 r.
A Październik 2022 r.
A Listopad 2022 r.
A Luty 2023 r.
A marzec 2023 r.
A Kwiecień 2023 r.
A Maj 2023 r.
A Czerwiec 2023 r.
A Sierpień 2023 r.
A Wrzesień 2023 r.
A Listopad 2023 r.
A Grudzień 2023 r.
A Styczeń 2024 r.
A Luty 2024 r.
A Marzec 2024 r.
Ostat. 10 wiadomości z archiwum:

A» Wspólne posiedzenie Komisji Rozwoju Gospodarczego, Ochrony Środowiska i Ładu Publicznego i Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia, Sportu i Turystyki
A» Posiedzenie Komisji Budżetu i Finansów
Urząd Miasta i Gminy Suchedniów