(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Ochrona Danych Osobowych (RODO)
Status Prawny
Wydziały
Władze
Struktura organizacyjna
Jednostki pomocnicze
Jednostki podległe
Mienie komunalne
Budżet i finanse
Oferty inwestycyjne
Ogłoszenia/Obwieszczenia
Przetargi
Zamówienia publiczne
Petycje
Pożytek publiczny
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Oferty pracy
Kontakt
Wybory i Referenda
PROGRAMY, STRATEGIE
OCHRONA ŚRODOWISKA
Raport o stanie gminy
PROGRAM REWITALIZACJI
Ponowne wykorzystanie
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
Instrukcja obsługi
Kontrole zewnętrzne
Spis Rolny 2020 r.
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
Planowanie Przestrzenne
Deklaracja dostępności
Dokumenty do pobrania
Prawo Miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy Strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Informacja o organizacji bezpłatnego gminnego przewozu pasażerskiego, o którym mowa w art. 37f ustawy Kodeks wyborczy, dla wyborców, w dniu 7 kwietnia 2024 r. podczas wyborów samorządowych
» Protokół z LXV w kadencji 2018 - 2024 sesji Rady Miejskiej w Suchedniowie w dniu 05 marca 2024 r.
» Protokół z LXIV w kadencji 2018 - 2024 sesji Rady Miejskiej w Suchedniowie w dniu 27 lutego 2024 r.
» Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego z dnia 25.03.2024 r., znak: GG-II.6821.3.4.2023
» Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze – Referent ds. infrastruktury gminnej w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Infrastruktury i Ochrony Środowiska
  • Zamówienia publiczne
  • Zamówienia powyżej 130 000,00 zł
  • Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Kieleckiej w Suchedniowie

    Zamawiający: Gmina Suchedniów
    ul. Fabryczna 5
    26-130 Suchedniów
    NIP: REGON:
    Tel. (41) 25 43 186
    e-mail: [email protected]


    Nr postępowania nadany przez zamawiającego: GNI.271.1.2021.AJ
    Nr ogłoszenia o zamówieniu publikowanym w 2021/BZP 00158473/01
    Data wszczęcia postępowania: 24.08.2021 r.
    Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b832f09-04b1-11ec-b885-f28f91688073


    w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji opartym na wymaganiach wskazanych w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U.2021 poz. 1129 ze zm.)

    Nazwa nadana przez zamawiającego:

    „Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Kieleckiej
    w Suchedniowie”


    Zamówienie jest prowadzone w oparciu o wymagania wynikające z procedury wskazanej
    w art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ale mniejszej niż próg unijny. W postępowaniu będą miały między innymi zastosowanie przepisy wskazane w dziale III przywołanej ustawy.
    Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z treścią niniejszego dokumentu
    i załączników. Zamawiający po terminie składania ofert nie będzie miał możliwości zmiany zasad postępowania wskazanych w niniejszej SWZ.

    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: 'Budowa kanalizacji sanitarnej
    w ul. Kieleckiej w Suchedniowie'.
    2. Zamówienie obejmuje m.in.
    1) budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC klasy min. SN8
    o średnicy 200/ 5,9 mm długości około 831,00 mb,
    2) montaż studzienek kanalizacyjnych rewizyjnych z kręgów betonowych średnicy 1200,00 mm - 32 szt.,
    3) montaż studzienek kanalizacyjnych z tworzyw sztucznych (PP) o średnicy 400 mm - 2 kpl.,
    4) montaż trójników PVC 200/160/200 - 8 szt.,
    5) podłączenie kanału sanitarnego PVC o średnicy 200 mm do istniejącego kanały
    w ul. Zagórskiej,
    6) wykonanie oznakowania studzienek kanalizacyjnych na trasie sieci,
    7) zabezpieczenie istniejącej infrastruktury krzyżującej się z projektowaną siecią kanalizacji sanitarnej,
    8) wykonanie wszelkich robót odtworzeniowych zarówno na działkach drogowych jak
    i prywatnych po wybudowaniu sieci kanalizacji sanitarnej.
    3. Szczegółowo zakres zamówienia opisany został w załączniku nr 2 do SWZ.
    4. Do obowiązków Wykonawcy należy:
     protokolarne przejęcie terenu robót w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
     wykonanie przedmiotu umowy przy udziale osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia oraz za pomocą sprzętu posiadającego ważne badania techniczne dopuszczające go do użytku,
     sporządzenie lub zapewnienie sporządzenia, przed rozpoczęciem budowy, planu bezpieczeństwa
    i ochrony zdrowia w zakresie określonym w art. 21a ustawy Prawo Budowlane oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu
    i form planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
     wykorzystywanie wyłącznie materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie dopuszczenie do stosowania i zapewniających prawidłowe wykonanie i eksploatowanie wykonanego przedmiotu zamówienia, posiadających parametry zgodne z parametrami materiałów w dokumentacji projektowej oraz zaakceptowanych do wbudowania przez Inspektora nadzoru inwestorskiego,
     używanie i wbudowanie materiałów budowlanych, które będą używane do realizacji zamówienia spełniały wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia
    16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane,
     bieżące przedkładanie w toku realizacji zamówienia, jak również przedłożenie na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym, atestów, certyfikatów, aprobat i innych dokumentów potwierdzających, że stosowane wyroby posiadają odpowiednie dopuszczenie
    do stosowania,
     wydzielenie i zabezpieczenie terenu prowadzonych robót,
     prowadzenie bieżącej obsługi geodezyjnej i geotechnicznej realizowanego zadania, Zamawiający zastrzega, że może żądać aktualnej inwentaryzacji geodezyjnej na każdym etapie realizacji robót,
    w tym między innymi w okresie pomiędzy rozliczeniami częściowymi robót,
     zawiadomienie użytkowników istniejącego uzbrojenia terenu o terminie rozpoczęcia prac,
     zawiadomienie mieszkańców w sąsiedztwie inwestycji o planowanym terminie rozpoczęcia prac,
    w tym o możliwych uciążliwościach w trakcie budowy, ewentualnych zmianach w organizacji ruchu, trudnościach z dojazdem na posesje,
     uzyskanie wszelkich opinii i zgód niezbędnych do należytego wykonania robót i użytkowania obiektu przez Zamawiającego oraz niezbędnych pozwoleń związanych z obsługą budowy
    i terenów sąsiadujących,
     sporządzenie dokumentacji fotograficznej z placu budowy w dniu podpisania protokołu przekazania placu budowy, a także po zakończeniu robót (dokumentację fotograficzną Wykonawca zobowiązany będzie obligatoryjnie dołączyć do dokumentacji powykonawczej),
     powiadomienie Zamawiającego oraz Inspektora nadzoru o terminie odbioru robót zanikających
    i ulegających zakryciu i udział w odbiorze,
     wykonie wszelkich robót towarzyszących i tymczasowych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,
     umożliwienie przedstawicielom Zamawiającego wglądu w roboty, a w szczególności wstępu na plac budowy,
     usunięcie wszelkich Wad i Usterek stwierdzonych przez osobę uprawnioną po stronie Zamawiającego w trakcie trwania robót w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,
     w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia istniejącej infrastruktury w toku realizacji zamówienia – naprawienie jej lub wymianę na nową (przynajmniej doprowadzenie do stanu poprzedniego, sprzed uszkodzenia),
     zgłaszanie w formie pisemnej Zamawiającemu, a także Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego konieczności wykonania robót zamiennych koniecznych do prawidłowego funkcjonowania zadania inwestycyjnego minimum 7 dni przed planowanym terminem ich wykonania. Każde zgłoszenie wykonania robót zamiennych musi zawierać dokładny opis tych robót oraz uzasadnienie ich wykonania. Wykonawca może przystąpić do wykonania robót zamiennych jedynie po uzgodnieniu ich z Zamawiającym i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Zgoda na przeprowadzenie robót zamiennych nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności
    za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. Roboty zamienne Wykonawca będzie wykonywał
    w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w umowie i z tytułu ich wykonania nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie,
     zapewnianie przez cały okres realizacji inwestycji nieprzerwanej dostawy mediów do nieruchomości, odbioru odpadów komunalnych od mieszkańców, dojazdu służb ratunkowych takich jak policja, straż pożarna, pogotowie ratunkowe,
     Wykonawca każdorazowo po wykonaniu prac w ramach zamówienia na nieruchomościach prywatnych zobowiązany będzie do uzyskania pisemnego oświadczenia właściciela nieruchomości
    o doprowadzeniu jej po przeprowadzonych robotach do stanu sprzed rozpoczęcia inwestycji, dokładna treść oświadczenia uzgodniona zostanie z Zamawiającym po podpisaniu umowy na realizację zadania
     jeżeli w toku realizacji zadania wystąpią jakiekolwiek zalecenia pokontrolne organów państwowych, Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do wykonania zaleceń pokontrolnych,
     przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej uzgodnionej z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego,
     przygotowanie kompletnego wniosku (dokumentacja powykonawcza, dokumentacja geodezyjna przyjęta do zasobów właściwego ośrodka, certyfikaty i atesty na użyte materiały oraz zamontowane urządzenia, protokoły odbioru robót budowlanych częściowych i końcowych)
    o zakończeniu budowy - umożliwiające użytkowanie obiektu przez Zamawiającego,
     zabezpieczenie środowiska przed negatywnym wpływem prac budowlanych, zapobieganie skażeniu terenu w wyniku potencjalnych wycieków i awarii wykorzystywanego sprzętu i środków transportu na każdym etapie budowy,
     Wykonawca zobowiązany jest również do usuwania z placu budowy na własny koszt odpadów
    (np. ziemi nie nadającej się do ponownego wbudowania, gruzu), przy czym Zamawiający zdecyduje, czy materiały te Wykonawca ma usunąć. Materiały stanowiące wartość dla Zamawiającego podlegają protokolarnemu przekazaniu. Wskazane materiały Wykonawca zobowiązany jest odwieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 15 km od terenu budowy.
     zapewnienia dozoru terenu budowy jak również ochronę znajdującego się na nim mienia,
     usunięcie materiałów zbędnych z placu budowy na składowisko odpadów, uporządkowanie terenu budowy, Z wywózki odpadów Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowny dokument potwierdzający przekazanie odpadów do utylizacji podmiotowi uprawnionemu,
     Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania dróg dojazdowych na plac budowy,
    w przypadku ich zniszczeń ciężkim sprzętem, Wykonawca zobowiązany będzie do ich odtworzenia
    w sposób uzgodniony z zarządcą drogi,
     zorganizowanie zaplecza budowy wraz z instalacją elektryczną i sanitarną, a także dokonanie rozliczenia z dostawcami mediów kosztów powyższych usług we własnym zakresie,
     przygotowanie zaplecza budowy, tj. odpowiednich pomieszczeń magazynowych na składowanie materiałów i narzędzi, pomieszczeń socjalnych dla swoich pracowników, zabezpieczenie placu budowy wraz z oznakowaniem (tablica informacyjna zawierające dane kontaktowe do osób odpowiedzialnych za budowę),
     w przypadku, gdy powstanie taka konieczność, uzyskanie zgody na dojazd ciężkim sprzętem od zarządcy drogi,
     zapewnienie nadzoru technicznego właścicieli lub dysponentów istniejącego uzbrojenia podziemnego w trakcie prac prowadzonych w jego pobliżu - koszt zapewnienia nadzoru technicznego pozostaje po stronie Wykonawcy robót,
     w czasie realizacji zadania, utrzymywanie placu budowy i terenów sąsiadujących w należytym porządku, bez składowania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
     przywrócenie placu budowy, terenów sąsiadujących lub innych terenów, w szczególności dróg publicznych zgodnie z warunkami narzuconymi przez zarządcę drogi i/lub właściciela/władającego terenem, a w przypadku braku takich warunków, do stanu nie gorszego niż istniejący w dniu ich przejęcia oraz naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych na tych terenach, spowodowanych realizacją robót. W przypadku niezastosowania się do powyższego Zamawiający ma prawo obciążyć Wykonawcę kosztami za przywrócenie powyższych terenów do należytego stanu oraz kosztami poniesionymi na naprawienie szkód spowodowanych realizacją robót,
     usuwanie wszystkich zanieczyszczeń i uszkodzeń powstałych w związku z wykonywaniem robót obejmujących w/w zadanie,
     wykonanie na własny koszt wszystkich niezbędnych badań, testów i prób umożliwiających należyte wykonanie umowy i użytkowanie obiektu - przedmiotu zamówienia,
     opracowanie pełnej inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej realizowanego zadania,
     wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz jego prawidłowego funkcjonowania.
    5. Do zadań Wykonawcy należeć będzie kompleksowe wykonanie zamówienia zgodnie
    z wymaganiami zawartymi w SWZ, a także wykonania wszystkich innych prac koniecznych
    do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem obiektu.
    6. Wymagania wyszczególnione w chociażby w jednym dokumencie stanowiącym załączniki do SWZ będą obowiązujące dla Wykonawcy, jakby były zawarte w całej dokumentacji.

    7. Szczegółowy zakres robót zwarty jest w:
    a) załączniku nr 2 do SWZ ,
    b) dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ,
    c) SST stanowiącej załącznik nr 12 do SWZ
    d) Przedmiarze robót - stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.

    Wspólny słownik zamówień (kod CPV i nazwa):
    KOD CPV GŁÓWNY:
    45232440-8 roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
    KODY CPV POZOSTAŁE:
    45100000-8 przygotowanie terenu pod budowę
    45110000-1 roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
    45232420-2 roboty w zakresie ścieków

    Termin wykonania zamówienia ustala się na 10 miesięcy od dnia podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, jednak nie dłużej niż do dnia 15.09.2022 r.
    Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Początek terminu związania ofertą rozpoczyna się od dnia upływu terminu do składania ofert ustalonego w rozdziale XVIII niniejszej SWZ.
    Termin składania ofert: 08.09.2021 r.
    Termin związania Wykonawcy ofertą: 07.10.2021 r.
    W przypadku, gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu wskazanego w pkt. 4, Zamawiający przed upływem terminu związania ofertą zwraca się jednokrotnie do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu
    o wskazany przez niego okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni. Przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w zdaniu pierwszym wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą w sposób określony
    w Rozdziale XIII SWZ.
    Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminy związania ofertą.

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
    2. Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:
    1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
    - Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu.
    2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
    o ile wynika to z odrębnych przepisów:
    - Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu.
    3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
    a) Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000,00 PLN,
    4) zdolności technicznej lub zawodowej:
    Zamawiający uzna w/w warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
    a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
    a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował
    co najmniej jedno zadanie (w ramach jednej umowy z Zamawiającym) polegające
    na budowie, przebudowie lub rozbudowie obiektów liniowych w przebiegu podziemnym obejmujących kanalizację sanitarną lub kanalizację deszczową lub kanalizację ogólnospławną o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto.
    Na potwierdzenie spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia na wezwanie Zamawiającego załącznika nr 8 do SWZ – wykazu robót wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty i usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane i usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie
    z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami,
    o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
    o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
    b) dysponuje lub będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą legitymującą się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednio do objęcia funkcji, jaka zostanie jej powierzona tj.:
    Kierownikiem budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
    i kanalizacyjnych i posiadająca doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich 5 lat, jako kierownik robót/kierownik budowy/inspektor nadzoru inwestorskiego na min.
    1 zadaniu (od rozpoczęcia do zakończenia) związanym z robotami budowlanymi polegającymi na budowie, przebudowie lub rozbudowie obiektów liniowych
    w przebiegu podziemnym obejmujących kanalizację sanitarną lub kanalizację deszczową lub kanalizację ogólnospławną o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto. Wskazana osoba powinna posiadać wymagane uprawnienia budowlane i przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg nakłada na nią ustawa Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego. Na potwierdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie złożyć na wezwanie Zamawiającego załącznika nr 9 do SWZ - wykazu osób wraz
    z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
    Do wykazu osób w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo Budowlane.
    3. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę,
    o którym mowa w art. 108 ust. 1 Prawo zamówień publicznych.
    4. Zamawiający wykluczy również Wykonawcę, o którym mowa w:
    a) art. 109 ust.1 pkt 4) tj.: w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury,
    b) art. 109 ust. 1 pkt 5), tj. który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosowanych dowodów,
    c) art. 109 ust. 1 pkt 7), tj. który z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał istotne zobowiązanie wynikające
    z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady.

    Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.



    Data wprowadzenia: 2021-08-24 1441
    Data upublicznienia: 2021-08-24
    Art. czytany: 2036 razy

    » Informacja o kwocie - rozmiar: 343679 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ - rozmiar: 381579 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT - rozmiar: 320864 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - rozmiar: 47061 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Specyfikacja warunków zamówienia - rozmiar: 893328 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załączniki nr 5 - rozmiar: 104064 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załączniki nr 5a - rozmiar: 77485 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załączniki nr 6 - rozmiar: 77818 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załączniki nr 7 - rozmiar: 83013 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załączniki nr 8 - rozmiar: 68510 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załączniki nr 9 - rozmiar: 68300 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 1 - rozmiar: 78817 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 10 - dokumentacja projektowa - rozmiar: 69287317 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Załącznik nr 11 - rozmiar: 361134 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 12 - SST - rozmiar: 884027 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 13 - rozmiar: 476107 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 2 - rozmiar: 75177 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 3 - rozmiar: 68419 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 3a do SWZ - rozmiar: 69655 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 4a do SWZ - rozmiar: 67636 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 4 do SWZ - rozmiar: 66809 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Jaszczur
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów
    ul. Fabryczna 5

    Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek 7:30-15:30
    kasa czynna w godz. 7:30-14:00


    Dziennik Ustaw

    Monitor Polski


    Rachunki bankowe Gminy Suchedniów:

    Konto:

    25 8520 0007 2001 0000 0097 0022

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - dochody jednostek budżetowych.


    Konto

    10 8520 0007 2001 0000 0097 0001

    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych.
    -zobowiązanie pieniężne,
    - opłata skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie, trwały zarząd,
    - dzierżawy,
    - najmy, czynsz,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.


    Konto

    68 8520 0007 2001 0005 5853 0001

    - wadia


    Konto

    83 8520 0007 2001 0000 0097 0045

    - opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi




    Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:

    /dvqpq2981b/skrytka
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów