(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Wydziały » Wydział Rozwoju i Strategii
Menu:
A Ochrona Danych Osobowych (RODO)
A Status Prawny
A Wydziały
A Władze
A Struktura organizacyjna
A Jednostki pomocnicze
A Jednostki podległe
A Mienie komunalne
A Budżet i finanse
A Oferty inwestycyjne
A Ogłoszenia/Obwieszczenia
A Przetargi
A Zamówienia publiczne
A Petycje
A Pożytek publiczny
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Oferty pracy
A Kontakt
A Wybory i Referenda
A PROGRAMY, STRATEGIE
A OCHRONA ŚRODOWISKA
A Raport o stanie gminy
A PROGRAM REWITALIZACJI
A Ponowne wykorzystanie
A Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
A PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
A Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
A Instrukcja obsługi
A Kontrole zewnętrzne
A Spis Rolny 2020 r.
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
A Planowanie Przestrzenne
A Deklaracja dostępności
A Dokumenty do pobrania
A Prawo Miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy Strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Informacja o organizacji bezpłatnego gminnego przewozu pasażerskiego, o którym mowa w art. 37f ustawy Kodeks wyborczy, dla wyborców, w dniu 7 kwietnia 2024 r. podczas wyborów samorządowych
A» Protokół z LXV w kadencji 2018 - 2024 sesji Rady Miejskiej w Suchedniowie w dniu 05 marca 2024 r.
A» Protokół z LXIV w kadencji 2018 - 2024 sesji Rady Miejskiej w Suchedniowie w dniu 27 lutego 2024 r.
A» Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego z dnia 25.03.2024 r., znak: GG-II.6821.3.4.2023
A» Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze – Referent ds. infrastruktury gminnej w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Infrastruktury i Ochrony Środowiska
Ilość wiadomości z działu 'Wydział Rozwoju i Strategii ': 1
WYDZIAŁ ROZWOJU I STRATEGII

Wydział Rozwoju i Strategii realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:


1. Anna Kopeć - Specjalista; pokój 212
tel 41 25 43 186 wew. 11
e-mail: [email protected]

2. Anna Dolęga
pokój 203; tel. 41 25-43-250 wew. 61
e-mail: [email protected]
[email protected];


Do zadań Wydziału Rozwoju i Strategii należy w szczególności:

1. Pozyskiwanie środków zewnętrznych, w tym m.in.:
1) monitorowanie programów w zakresie pozyskiwania środków rajowych i zagranicznych;
2) inicjowanie i koordynowanie przedsięwzięć z wykorzystaniem środków funduszy
strukturalnych: uruchomienie mechanizmów służących pozyskiwaniu środków na
współfinansowanie zadań realizowanych przez Gminę;
3) Przygotowywanie i składanie wniosków o dofinansowanie z zewnętrznych funduszy pomocowych oraz koordynowanie czynności na każdym etapie realizacji dofinansowywanego zadania wraz z rozliczeniem końcowym efektów rzeczowo-finansowych,
4) przygotowywanie dokumentacji i wniosków w sprawie pozyskiwania środków zewnętrznych oraz pilotowanie złożonych wniosków w instytucjach pomocowych;
5) koordynacja i rozliczanie przedsięwzięć prowadzonych przez Gminę w ramach projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych;
6) monitoring trwałości projektów zrealizowanych ze środków zewnętrznych;
7) kompleksowe opracowanie danych niezbędnych do uzyskania pomocy strukturalnych;
8) współpraca z administracją rządową, samorządową oraz organizacjami pozarządowymi i samorządu gospodarczego w zakresie pozyskiwania dodatkowych środków pozabudżetowych wykorzystywanych celem rozwoju Gminy;
9) pomoc jednostkom organizacyjnym Gminy w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych oraz w przygotowania odpowiednich wniosków;
10) informowanie mieszkańców Gminy o możliwości pozyskania środków z konkretnych programów, funduszu, fundacji, instytucji czy organizacji ze szczególnym uwzględnieniem środków pomocowych z Unii Europejskiej.

2. Koordynowanie rozwoju i realizacja strategii, w tym m.in.:
1) aktualizacja Strategii rozwoju Gminy,
2) opracowanie, wdrożenie i koordynowanie systemu monitorowania realizacji strategii
i programów rozwojowych oraz innych dokumentów o charakterze strategicznym,
rozwojowym i planistycznym w tym dbałość o ich spójność, przejrzystość i
komplementarność;
3) dokonywanie analiz, zestawień, opracowań na temat stanu społecznego i gospodarczego
Gminy,
4) koordynowanie operacyjnego wdrażania i monitorowania programu rewitalizacji,
w tym zapewnienie promocji realizowanych przedsięwzięć;
5) współpraca z komórkami organizacyjnymi opracowującymi wnioski i aplikacje
stanowiące podstawę ubiegania się o środki ze źródeł zewnętrznych na realizację zadań.

3. Realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo przedsiębiorców oraz ustawy o Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy.

4. Prowadzenie ewidencji innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie.

5. Wydawanie, wygaszanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz sprawdzanie terminowości i wysokości opłat za zezwolenia.

6. Promocja Gminy, w tym:
1) tworzenie wizerunku Gminy oraz ciągła jego promocja,
2) tworzenie planów imprez i innych działań promocyjnych Gminy we współpracy z placówkami kultury, sportu i turystyki, upowszechnianie kalendarza imprez dla mieszkańców i turystów,
3) koordynacja działań związanych z planowaniem i organizacją imprez na terenie Gminy,
4) wykreowanie i promocja cyklicznej imprezy kulturalnej kojarzącej się z Gminą Suchedniów,
5) przygotowywanie wydawnictw, w tym multimedialnych,
6) projektowanie, nabywanie oraz gospodarowanie materiałami promocyjnymi i informacyjnymi,
7) sporządzanie zaproszeń, podziękowań, listów gratulacyjnych, intencyjnych itp.,
8) opracowanie i realizacja polityki promocyjnej Gminy,
9) współpraca z mediami w zakresie promocji Gminy,
10) przygotowywanie dla mediów informacji o Gminie i działaniach samorządu Gminy,
11) organizacja, prowadzenie i koordynacja działań związanych z promocją gospodarczą, turystyczną i kulturalną Gminy we współpracy z innymi wydziałami urzędu, jednostkami organizacyjnymi i instytucjami z zewnątrz,
12) bezpośrednie uczestnictwo w organizacji imprez o znaczeniu gminnym i ponadgminnym,
13) organizację spotkań, konferencji, konkursów gminnych,
14) prowadzenie wielokierunkowych działań dotyczących udziału Gminy
w różnego rodzaju prezentacjach, wystawach, targach organizowanych na terenie Gminy i poza nią,
15) współpraca przy opracowywaniu planów rzeczowo-finansowych w zakresie promocji.

7. Do zadań z zakresu kultury i sportu należy m.in.:
1) realizacja ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz ustawy o sporcie,
2) nadzór nad eksploatacją, utrzymaniem i prawidłowym funkcjonowaniem obiektów sportowych stanowiących własność Gminy,
3) współdziałanie w organizacji imprez sportowo – rekreacyjnych organizowanych na terenie Gminy przez kluby sportowe i stowarzyszenia kultury fizycznej,
4) współdziałanie ze szkolnymi organizacjami sportowymi w trosce o rozwój sportu szkolnego,
5) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem stypendiów sportowych; współpraca z radą sportu,
6) współdziałanie w rozwoju kultury fizycznej i sportu ze stowarzyszeniami, klubami, organizacjami oraz udzielanie im pomocy w realizacji zadań, a w szczególności zagospodarowania wolnego czasu dzieci i młodzieży,
7) bieżąca współpraca z lokalnymi kołami gospodyń wiejskich, lokalnymi artystami,
8) współpraca z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz mieszkańców Gminy,
9) opracowywanie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi,
10) organizowanie konkursów na wybór ofert w celu realizacji zadań wynikających z ustawy o pożytku publicznym i o wolontariacie.

8. W zakresie ochrony zdrowia:
1) podejmowanie działań w zakresie promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej poprzez uchwalanie i realizowanie programów polityki zdrowotnej,
2) prowadzenie działań promujących profilaktykę zdrowotną, w tym udział
w programach realizowanych w ramach finansowania przez NFZ,
3) popularyzacja programów profilaktyki zdrowotnej.

9. Prowadzenie strony internetowej Urzędu Miasta i Gminy Suchedniów; aktualizacja informacji, nadzór merytoryczny nad zamieszczanymi materiałami, zbieranie informacji oraz ich publikacja.


Data wprowadzenia: 2023-03-22 0926
Data upublicznienia:
Art. czytany: 819 razy

Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karolina Długosz
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
» Przełącz na wiadomości archiwalne
Podkategoria:
A Wydział Organizacyjny
A Wydział Finansowy
A Urząd Stanu Cywilnego
A Wydział Rozwoju i Strategii
A Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Infrastruktury i Ochrony Środowiska
A Radca Prawny
A Stanowisko ds. społecznych
A Stanowisko ds. edukacji
Podkat. Archiwalne:
A .....
Ostat. 10 wiadomości:

A» WYDZIAŁ ROZWOJU I STRATEGII
Urząd Miasta i Gminy Suchedniów