Załatwianie spraw w formie elektronicznej

2020-11-25 1721
Art. czytany: 792 razy

Miejsce załatwienia
0

Wymagane dokumenty
0

Miejsce odbioru
0

Opłaty
0

Termin załatwienia
0

Tryb odwoławczy
0

Uwagi
0

Podstawa prawna
0

Podstawa prawna
Załatwianie spraw w formie elektronicznej w UMiG Suchedniów odbywa się przy pomocy aplikacji (portalu) https://eurzad.suchedniow.pl.

Aby wejść do aplikacji należy uruchomić dowolną przeglądarkę internetową i wpisać w/w nazwę strony. Zgłosi się wówczas aplikacja e-Urząd Suchedniów. W zakładce eBoi (elektroniczne biuro obsługi interesanta) wybieramy opcję Karty usług.
Zgłaszają się nam różne kategorie spraw jakie możemy załatwić w urzędzie. Po wybraniu konkretnej sprawy pojawia się nam kartoteka zawierająca opis, jak można sprawę załatwić elektronicznie w urzędzie oraz linki do formularzy, które należy wypełnić. Kartoteka zawiera informacje o formatach plików jakie trzeba wypełnić i sposobie przekazania ich do urzędu.

W celu uzyskania pełnego dostępu do wszystkich opcji portalu należy założyć sobie konto w tej aplikacji (konto zakładamy samodzielnie).

Po założeniu konta i uzyskaniu loginu i hasła logujemy się do aplikacji. Posiadając własne konto mamy również dostęp do rozliczeń finansowych z urzędem.Opracował
Władysław Grudniewski

Akceptował
0

Zatwierdził
0