Ogłoszenie o zamówieniu: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Żeromskiego w Suchedniowie 2022-03-17 1029 Art. czytany: 2280 razy SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchedniów 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009917 1.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: Fabryczna 5 1.5.2.) Miejscowość: Suchedniów 1.5.3.) Kod pocztowy: 26-130 1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected] 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/ 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Żeromskiego w Suchedniowie 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2333d394-a4f3-11ec-baa2-b6d934483bfb 2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088993/01 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17 10:05 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003442/01/P 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 1.1.2 Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Żeromskiego w Suchedniowie 2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie 2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak 2.15.) Nazwa projektu lub programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego 2014 - 2020 2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: a) miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl b) platformy ePUAP : https://epuap.gov.pl c) poczty elektronicznej Zamawiającego: [email protected] 2. Wykonawcy, którzy chcą złożyć ofertę muszą posiadać konto na Platformie ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu. 4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym w jednym z formatów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 6. Zamawiający zaleca, aby ofertę sporządzić w jednym z niżej wskazanych formatów danych: .pdf, .odt, .doc. .XAdes, .PAdes, .CAdes. 7. W niniejszym postępowaniu oferty składane są za pomocą systemu dostępnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl 8. Wykonawca wchodząc na w/w adres wybiera zakładkę dla Wykonawców, następnie przesyła zaszyfrowaną ofertę przez „Formularze do komunikacji” „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”. 9. W celu identyfikacji postępowania, na które Wykonawca chce złożyć ofertę, w polu wybierz rodzaj identyfikatora postępowania wpisuje numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski SEKCJA VIII – PROCEDURA 8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-04 10:00 8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/ 8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-04 12:00 8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-03 |