A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Status Prawny
Wydziały
Władze
Struktura organizacyjna
Jednostki pomocnicze
Jednostki podległe
Mienie komunalne
Budżet i finanse
Oferty inwestycyjne
Ogłoszenia/Obwieszczenia
Przetargi
Petycje
Pożytek publiczny
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Oferty pracy
Kontakt
Wybory i Referenda
PROGRAMY, STRATEGIE
OCHRONA ŚRODOWISKA
PROGRAM REWITALIZACJI
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
Instrukcja obsługi
Dokumenty do pobrania
Prawo Miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy Strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» PROTOKÓŁ z XXXVI-ej w kadencji 2014-2018 Sesji Rady Miejskiej w Suchedniowie odbytej w dniu 05 lipca 2017 roku zwołanej w trybie § 54 ust. 2 i § 57 Statutu Gminy
» PROTOKÓŁ z Uroczystej XXXV-ej w kadencji 2014-2018 Sesji Rady Miejskiej w Suchedniowie Z okazji 55 – lecia Nadania Praw Miejskich dla Suchedniowa odbytej w dniu 30 czerwca 2017 roku.
» PROTOKÓŁ z XXXIV-ej w kadencji 2014-2018 Sesji Rady Miejskiej w Suchedniowie odbytej w dniu 22 czerwca 2017 roku.
» Ogłoszenie Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów
» Ogłoszenie Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów
  • Przetargi
  • ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY NA: „Dobudowa oświetlenia drogowego w ul. Wrzosowej w Suchedniowie”.

    ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY NA:
    „Dobudowa oświetlenia drogowego w ul. Wrzosowej w Suchedniowie”.

    Postępowanie wyłączone jest z obowiązku stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) w oparciu
    o art. 4 pkt 8.
    I. Zamawiający: Gmina Suchedniów z siedzibą: ul. Fabryczna 5, 26 – 130 Suchedniów tel. (41) 25 43 250, faks (41) 25 43 090, e-mail: ziksuched@poczta.onet.pl.
    II. Opis przedmiotu zamówienia.
    1. Zamówienie obejmuje dobudowę oświetlenia drogowego w ul. Wrzosowej
    w Suchedniowie. Lokalizacja inwestycji (Gmina Suchedniów, ul. Wrzosowa słup nr 8/2, 8/4, 8/6 od strony ul. Świerkowej WP Nr 13/2017; słup Nr 3/2 od ul. Żeromskiego WP Nr 14/2017. Roboty należy wykonać zgodnie z:
    a) Warunki nr o/13/2017 dla budowy oświetlenia drogowego z dnia 10.05.2017 r. Znak: RIII/RM/ZS/222/6546/17r. (załącznik nr 1);
    b) Warunki nr o/14/2017 dla budowy oświetlenia drogowego z dnia 10.05.2017 r. Znak: RIII/RM/ZS/222/6547/17 r. (załącznik nr 2).
    2. Zakres rzeczowy ww. zadania obejmuje między innymi:
    a) montaż konstrukcji stalowych – 10 szt.,
    b) montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn typu AsXSn,
    c) montaż skrzynki bezpiecznikowej (BZO-03) – 4 szt.,
    d) montaż ogranicznika przepięć w liniach napowietrznych, - 1 szt.,
    e) montaż wysięgników rurowych o masie do 30 kg. – 4 szt.,
    f) montaż przewodów do opraw oświetleniowych – 4 kpl. przewodów,
    g) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku – 4 szt.,
    h) badania i pomiary instalacji uziemiającej – 1 szt.
    i) wykonanie dokumentacji powykonawczej – 1 kpl.
    3. Wykonawca w ramach realizacji zadania będzie zobowiązany do konserwacji dobudowanego oświetlenia drogowego do dnia 30.04.2021 r.
    4. Każdy Wykonawca przed złożeniem oferty powinien przeprowadzić wizje lokalną celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków prac. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin budowy ponosi Wykonawca.
    5. Wykonawca powinien dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej
    w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
    6. Materiały skalkulowane do oferty, potrzebne do realizacji zadania muszą być
    w pierwszym gatunku, posiadać odpowiednie i wymagane atesty oraz aprobaty techniczne, dopuszczone do stosowania w budownictwie.
    7. Wszystkie materiały, sprzęt oraz personel niezbędny do realizacji zadania zapewnia Wykonawca.
    III. Warunki udziału w postępowaniu.
    1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
    w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
    i elektroenergetycznych.
    2. Wykonawca winien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jednej roboty polegającej na budowie lub przebudowie oświetlenia drogowego
    o wartości minimum 6 000,00 złotych brutto.
    IV. Termin realizacji zamówienia: 25 dni od dnia podpisania umowy.
    V. Skład oferty
    1. Oferta Wykonawcy powinna zawierać:
    a) formularz oferty,
    b) kosztorys ofertowy,
    c) wykaz osób wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie odpowiednich kwalifikacji,
    d) wykaz robót wraz z dokumentem potwierdzającym prawidłowe ich wykonanie.
    VI. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów.
    Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o poniższe kryterium:
    Cena oferty – 100 %
    Zamawiający będzie oceniał tylko te oferty, które spełniają warunki udziału
    w postępowaniu.
    VII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
    1. Cenę oferty należy podać w oparciu o „formularz oferty” (stanowiący załącznik nr 5). Wykonawca określi cenę brutto za wykonanie zadanie (w rozbiciu na cenę netto
    i podatek VAT).
    2. Łączna cena oferty musi obejmować cały zakres zamówienia.
    3. W cenie oferty należy uwzględnić także inne koszty, o ile Wykonawca je przewiduje (np. koszty dojazdu, opłaty, ubezpieczenia itp.).

    VIII. Miejsce i termin składania ofert.
    Ofertę można przekazać pisemnie/faksem lub drogą elektroniczną do 07.09.2017 r.
    do godz. 12:00, adres korespondencyjny: Urząd Miasta i Gminy ul. Fabryczna 5,
    26 – 130 Suchedniów, adres poczty elektronicznej: ziksuched@poczta.onet.pl.
    IX. Osoby uprawnione do kontaktu
    1. Wszelkie wnioski, zawiadomienia, oświadczenia i informacje Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
    2. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
    - Pani Agnieszka Jaszczur tel. 0 41 25 43 250 wew. 11
    - Pan Krzysztof Kołda tel. 0 41 25 43 250 wew. 37.
    X. Informacje dodatkowe.
    1. O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający powiadomi umieszczając stosowną informacje na stronie internetowej, na której zamieszczone jest ogłoszenie.
    2. Oferent może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego zapytania ofertowego.
    3. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania uzasadnienia.
    4. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza o miejscu i terminie podpisania umowy.
    5. Pozostałe warunki realizacji zadania zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8.
    XI. Załączniki.
    Załącznik nr 1 - Warunki nr o/13/2017 dla budowy oświetlenia drogowego z dnia 10.05.2017 r. Znak: RIII/RM/ZS/222/6546/17r.;
    Załącznik nr 2 - Warunki nr o/14/2017 dla budowy oświetlenia drogowego z dnia 10.05.2017 r. Znak: RIII/RM/ZS/222/6547/17 r.;
    Załącznik nr 3 – Przedmiar robót;
    Załącznik nr 4 – Kosztorys ofertowy,
    Załącznik nr 5 – Formularz oferty,
    Załącznik nr 6 – Wykaz osób;
    Załącznik nr 7 – Wykaz robót;
    Załącznik nr 8 – Wzór umowy.


    Data wprowadzenia: 2017-08-30 1336
    Data upublicznienia: 2017-08-30
    Art. czytany: 95 razy

    » informacja z otwarcia ofert - rozmiar: 214919 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 1 - warunki nr o132017 dla budowy oświetlenia drogowego - rozmiar: 137344 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 2 - warunki nr o142017 dla budowy oświetlenia drogowego - rozmiar: 203926 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 3 - przedmiar robót - rozmiar: 2058769 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 4 - kosztorys ofertowy - rozmiar: 1034433 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 5 - FORMULARZ OFERTOWY - rozmiar: 29696 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 6 - wykaz osób - rozmiar: 13837 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 7 - wykaz robót - rozmiar: 12825 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 8 - wzór umowy - rozmiar: 53248 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Ewa Kaniewska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów
    ul. Fabryczna 5

    Godziny otwarcia: Poniedziałek 8:00- 16:00
    Wtorek-Piątek 7:30-15:30


    Dziennik Ustaw

    Monitor Polski


    Rachunek bankowy Gminy:
    Bank Spółdzielczy Suchedniów


    10 8520 0007 2001 0000 0097 0001



    Od 1 stycznia 2017r. zmianie ulega rachunek bankowy Gminy

    Numer nowego rachunku:
    25 8520 0007 2001 0000 0097 0022



    Adres elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP:

    /dvqpq2981b/skrytka
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów