(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Ochrona Danych Osobowych (RODO)
A Status Prawny
A Wydziały
A Władze
A Struktura organizacyjna
A Jednostki pomocnicze
A Jednostki podległe
A Mienie komunalne
A Budżet i finanse
A Oferty inwestycyjne
A Ogłoszenia/Obwieszczenia
A Przetargi
A Zamówienia publiczne
A Petycje
A Pożytek publiczny
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Oferty pracy
A Kontakt
A Wybory i Referenda
A PROGRAMY, STRATEGIE
A OCHRONA ŚRODOWISKA
A Raport o stanie gminy
A PROGRAM REWITALIZACJI
A Ponowne wykorzystanie
A Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
A PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
A Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
A Instrukcja obsługi
A Kontrole zewnętrzne
A Spis Rolny 2020 r.
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
A Planowanie Przestrzenne
A Deklaracja dostępności
A Dokumenty do pobrania
A Prawo Miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy Strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» OBWIESZCZENIE BURMISTRZA MIASTA I GMINY SUCHEDNIÓW o zmianie terminu składania wniosków do planu ogólnego Gminy Suchedniów
A» Obwieszczenie Starosty Skarżyskiego o wydaniu decyzji w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości, znak: GG-II.6821.3.4.2023
A» Obwieszczenie Starosty Skarżyskiego o wydaniu decyzji w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, znak: GG-II.6821.3.10.2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r. w sprawie zwołania pierwszych posiedzeń obwodowych komisji wyborczych
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r. w sprawie powołania obwodowych komisji wyborczych w wyborach do Parlamentu Europejskiego
  • Wydziały
  • Urząd Stanu Cywilnego
  • URZĄD STANU CYWILNEGO

    URZĄD STANU CYWILNEGO

    Urząd Stanu Cywilnego realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:

    1. Magdalena Młodawska - Kierownik USC, pokój nr 206; tel. 41 25-43-186 lub –250 wew. 40
    e-mail: [email protected]

    2. Beata Borkowska - Z-ca Kierownika USC, pokój 207; tel. 41 25-43-186 wew. 47
    e-mail: [email protected]

    Do zakresu zadań Urzędu Stanu Cywilnego należy:
    1. Prowadzenie spraw z zakresu akt stanu cywilnego i związanych z nim spraw rodzinno opiekuńczych, a w szczególności:
    1) załatwianie spraw związanych z zawieraniem związków małżeńskich wg. zasad określonych prawem o aktach stanu cywilnego,
    2) prowadzenie spraw związanych z rejestracja urodzeń i zgonów,
    3) sporządzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego,
    4) wydawanie decyzji oraz zaświadczeń dot. m.in.:
    a) zawierania małżeństw przed upływem ustawowego terminu,
    b) wpisywania zagranicznych aktów stanu cywilnego do polskich ksiąg,
    c) uzupełnianie treści aktów stanu cywilnego sporządzonego za granicą,
    d) odtworzenie treści aktu stanu cywilnego,
    e) sprostowanie błędu pisarskiego,
    f) zmiany imion i nazwisk,
    5) przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych,
    6) stwierdzanie legitymacji procesowej do występowania do sądu w sprawach możności lub niemożności zawarcia małżeństwa,
    7) wskazywanie kandydata na opiekuna prawnego,
    8) wykonywanie zadań wynikających z konkordatu,
    9) organizacja uroczystości związanych z nadaniem medalu za długoletnie pożycie małżeńskie,
    10) sporządzanie sprawozdań statystycznych dla GUS,
    11) prowadzenie archiwum ksiąg stanu cywilnego,
    12) wykonywanie innych czynności przewidzianych prawem – o aktach stanu cywilnego oraz Kodeksem rodzinnym i opiekuńczym.
    2. Z zakresu zadań wynikających z ewidencji ludności i dowodach osobistych, m.in.:
    1) przyjmowanie wniosków dowodowych i wprowadzanie danych z wniosków do Systemu Wydawania Dowodów Osobistych (SWDO),
    2) wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość,
    3) prowadzenie rejestrów wydanych, utraconych i unieważnionych dowodów osobistych,
    4) wysyłanie zapotrzebowań o koperty osobowe mieszkańców do innych urzędów,
    5) zakładanie kopert osobowych po wydaniu dowodu osobistego,
    6) prowadzenie archiwum kopert osobowych.
    3. W zakresie zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i spraw obronnych, m.in.:
    1) opracowywanie, wdrażanie i bieżąca aktualizacja planu reagowania kryzysowego w sytuacjach szczególnych zagrożeń; obsługa Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego oraz współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi w urzędzie,
    2) planowanie i realizacja szkoleń obronnych,
    3) opracowywanie i aktualizowanie planu obrony cywilnej i ochrony ludności gminy, w tym zakładów pracy i instytucji, urządzeń użyteczności publicznej, dóbr kultury w sytuacjach zagrożenia i w czasie wojny,
    4) planowanie, organizowanie i prowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności, obrony cywilnej oraz spraw obronnych pracowników urzędu,
    5) opracowywanie planu ochrony przeciwpowodziowej gminy,
    6) organizowanie i utrzymywanie w stałej gotowości systemu łączności dla potrzeb zarządzania kryzysowego i kierowania obroną cywilną,
    7) prowadzenie spraw związanych z planowaniem i realizacją świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony, w tym związanych z uzupełnieniem potrzeb sił zbrojnych w trybie akcji kurierskiej,
    8) organizowanie i prowadzenie akcji kurierskiej,
    9) współdziałanie z innymi organami celem likwidacji niewypałów,
    10) współdziałanie z organami ścigania i wymiaru sprawiedliwości w zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego,
    11) prowadzenie spraw związanych z planowaniem operacyjnym,
    12) prowadzenie spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem stałego dyżuru,
    13) prowadzenie zagadnień związanych z przygotowaniem systemu kierowania obroną gminy, w tym dokumentacja stanowisk kierowania.


    Data wprowadzenia: 2015-06-08 1239
    Data upublicznienia: 2015-06-08
    Art. czytany: 14378 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Ewa Kaniewska
    Rejestr zmian:
    2023-03-22
    1. Typ zdarzenia: przeniesienie wiadomości do archiwum - Zmienił: Karolina Długosz

    2020-04-17
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Karolina Długosz

    2020-03-03
    3. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Karolina Długosz

    2015-07-14
    4. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Ewa Kaniewska

    2015-06-08
    5. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Ewa Kaniewska
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Zarządzenia 2006
    A Zarządzenia 2008
    A Zarządzenia 2010
    A Zarządzenia 2011
    A Zarządzenia 2012
    A Zarządzenia 2013
    A Zarządzenia 2014
    A Zarządzenia 2015
    A Zarządzenia 2016
    A Zarządzenia 2017
    A Zarządzenia 2018
    A Zarządzenia 2019
    A Zarządzenia 2020
    A Zarządzenia 2021
    A Zarządzenia 2022
    A Zarządzenia 2023
    A Zarządzenia 2024
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» w sprawie powołania Komisji Konkursowej ds. wyboru ofert na realizację zadań publicznych
    A» w sprawie ustalenia stawek czynszu dzierżawnego, najmu oraz wysokości opłat jednorazowych za nieruchomości stanowiące własność Gminy Suchedniów
    A» w sprawie powołania Komisji Konkursowej ds. wyboru ofert na realizację zadań publicznych
    A» w sprawie rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na wsparcie realizacji w I półroczu 2012 roku zadań publicznych w zakresie wspierania i upowszechniania kultury i sportu.
    A» w sprawie rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na wsparcie realizacji w 2012 roku zadań publicznych w zakresie przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym.
    A» w sprawie zmian w zarządzeniu w sprawie powołania Zespołu Interdyscyplinarnego do spraw przeciwdziałania przemocy w rodzinie.
    A» w sprawie : upoważnienia kierowników jednostek budżetowych do zaciągania zobowiązań.
    A» w sprawie: zmian w budżecie Gminy na 2012r.
    A» w sprawie ogłoszenia konkursu ofert na realizację Programu szczepień profilaktycznych przeciwko pneumokokom w roku 2012.
    A» w sprawie ogłoszenia konkursu ofert na realizację Programu szczepień profilaktycznych przeciwko meningokokom w roku 2012.
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów