(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Ochrona Danych Osobowych (RODO)
A Status Prawny
A Wydziały
A Władze
A Struktura organizacyjna
A Jednostki pomocnicze
A Jednostki podległe
A Mienie komunalne
A Budżet i finanse
A Oferty inwestycyjne
A Ogłoszenia/Obwieszczenia
A Przetargi
A Zamówienia publiczne
A Petycje
A Pożytek publiczny
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Oferty pracy
A Kontakt
A Wybory i Referenda
A PROGRAMY, STRATEGIE
A OCHRONA ŚRODOWISKA
A Raport o stanie gminy
A PROGRAM REWITALIZACJI
A Ponowne wykorzystanie
A Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
A PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O ŚRODOWISKU, JEGO WYKORZYSTANIU I OCHRONIE
A Obwieszczenia Wojewody Świętokrzyskiego
A Instrukcja obsługi
A Kontrole zewnętrzne
A Spis Rolny 2020 r.
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
A Planowanie Przestrzenne
A Deklaracja dostępności
A Dokumenty do pobrania
A Prawo Miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy Strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» OBWIESZCZENIE BURMISTRZA MIASTA I GMINY SUCHEDNIÓW o zmianie terminu składania wniosków do planu ogólnego Gminy Suchedniów
A» Obwieszczenie Starosty Skarżyskiego o wydaniu decyzji w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości, znak: GG-II.6821.3.4.2023
A» Obwieszczenie Starosty Skarżyskiego o wydaniu decyzji w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, znak: GG-II.6821.3.10.2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r. w sprawie zwołania pierwszych posiedzeń obwodowych komisji wyborczych
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r. w sprawie powołania obwodowych komisji wyborczych w wyborach do Parlamentu Europejskiego
  • Wydziały
  • Wydział Finansowy
  • WYDZIAŁ FINANSOWY

    Wydział Finansowy realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:

    1. Urszula Nowak - Skarbnik Gminy pełniący jednocześnie funkcję kierownika Wydziału Finansowego. pokój nr 101; tel. 41 25-45-897; 41 25-43-186 lub –250 wew. 44
    e-mail: [email protected]; [email protected]

    2. Agnieszka Tusznio - Zastępca Skarbnika Gminy. pokój nr 6; tel. 41 25-43-186 lub –250 wew. 50
    e-mail: [email protected]

    3. Agata Błaszczyk - Inspektor, pokój nr 6; tel. 41 25-43-186 lub –250 wew. 50
    e-mail: [email protected]

    4.Wiesława Dalach - Inspektor ds. księgowości
    budżetowej. pokój nr 7; tel. 41 25-43-186 lub –250 wew. 42
    e-mail: [email protected]

    5. Anna Zięba - Inspektor ds. księgowości budżetowej, pokój nr 7; tel. 41 25-43-186 lub –250 wew. 42
    e-mail: [email protected]

    6. Weronika Krogulec - Referent, pokój nr 7;
    tel. 41 25-43-186 lub –250 wew. 42
    e-mail: [email protected]

    7. Magdalena Kurpińska - Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat, pokój nr 9; tel. 41 25-43-186 lub –250 wew. 43
    e-mail: [email protected]

    8. Monika Lisowska - Inspektor ds. wymiaru, księgowości podatkowej oraz opłat; pokój nr 9; tel. 41 25-43-186 lub –250 wew. 43
    e-mail: [email protected]

    9. Agnieszka Nowak - Podinspektor ds. księgowości podatkowej i opłat; pokój nr 1; tel. 41 25-43-186 lub –250 wew. 45
    e-mail: [email protected]

    10. Wojciech Świerczkowski - Inspektor ds. księgowości podatkowej; pokój nr 1; tel. 41 25-43-186 lub –250 wew. 76
    e-mail: [email protected]

    11. Mariola Przeworska – Inspektor ds. obsługi kasowej, ewidencja działalności gospodarczej; pokój nr 1 tel. 41 25-43-186 lub –250 wew. 46
    e-mail: [email protected]

    12. Marzena Kumalska- Referent, pokój nr 9; tel. 41 25-43-186 lub –250 wew. 24
    e-mail: [email protected]


    Do zakresu zadań Wydziału Finansowego należy prowadzenie spraw związanych m. in. z gospodarką budżetową, zapewnieniem przestrzegania dyscypliny finansów publicznych, wymiarem zobowiązań podatkowych i opłat, egzekucją zaległości,
    a w szczególności:
    1) opracowywanie projektu budżetu wraz z Wieloletnią Prognozą Finansową oraz projektu uchwały budżetowej,
    2) zapewnienie prawidłowego przebiegu wykonania budżetu oraz czuwanie nad zachowaniem równowagi budżetowej,
    3) opracowywanie projektów uchwał w sprawie zmian w budżecie oraz Wieloletniej Prognozie Finansowej, podatkowych oraz innych uchwał wynikających z zakresu działania wydziału,
    4) opracowywanie projektów zarządzeń burmistrza w sprawie zmian w budżecie oraz innych zarządzeń wynikających z zakresu działania wydziału,
    5) finansowanie powiązanych z budżetem gminy gminnych jednostek organizacyjnych, nadzór nad ich gospodarką finansową oraz dokonywanie okresowych kontroli w tych jednostkach,
    6) sporządzanie półrocznej informacji z przebiegu wykonania budżetu gminy wraz z Wieloletnią Prognozą Finansową oraz sprawozdania rocznego,
    7) dokonywanie analiz ekonomiczno-finansowych i opracowywanie materiałów w tym zakresie dla potrzeb Burmistrza i Rady,
    8) prowadzenie ewidencji księgowej budżetu gminy - jednostki budżetowej,
    9) przygotowywanie projektów decyzji w zakresie udzielania ulg i umorzeń zobowiązań podatkowych w granicach uprawnień,
    10) prowadzenie kart nieruchomości i kart gospodarstw dla podatników podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości oraz podatników łącznego zobowiązania pieniężnego,
    11) zapewnienie powszechności opodatkowania i terminowe dokonywanie wymiaru podatków,
    12) księgowanie podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości oraz podatku od środków transportu osób fizycznych i prawnych,
    13) pobieranie i rozliczanie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
    14) współpraca z wydziałem komunikacji i wydziałem geodezji Starostwa Powiatowego w zakresie rejestracji nowych i wyrejestrowywania pojazdów oraz informacji o zmianach geodezyjnych (odpowiednio),
    15) współpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego w sprawach dotyczących zakończenia budowy,
    16) przygotowywanie i wysyłanie deklaracji i informacji podatkowych,
    17) wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w płatnościach zobowiązań pieniężnych z tytułu podatków oraz o figurowaniu w ewidencji podatkowej,
    18) nadzór nad prawidłowym poborem i odprowadzaniem do budżetu opłaty targowej,
    19) podejmowanie działań zapewniających realizację wpływów na poczet bieżących należności budżetowych z podatków i opłat lokalnych oraz windykacja zaległości podatkowych i niepodatkowych dochodów budżetowych,
    20) prowadzenie egzekucji poprzez wystawianie upomnień oraz tytułów wykonawczych bezzwłocznie po upływie terminów płatności rat podatku,
    21) zabezpieczanie wykonania zobowiązań podatkowych – występowanie o wpis hipoteki przymusowej oraz dokonywanie zajęcia skarbowego na nieruchomości,
    22) zgłaszanie wierzytelności do sądu w postępowaniu likwidacyjnym i upadłościowym,
    23) terminowe załatwianie skarg, odwołań i podań w sprawie podatków i opłat i innych należności budżetowych oraz terminowe załatwianie interesantów w pozostałym zakresie merytorycznym wydziału,
    24) współpraca z US i RIO,
    25) rozliczanie spisów inwentaryzacyjnych,
    26) współudział w rozliczaniu zadań inwestycyjnych,
    27) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Burmistrza, a w szczególności:
    a) zakładowego planu kont,
    b) obiegu dokumentów księgowych,
    c) zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji,
    d) sporządzania sprawozdawczości.
    28) przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych, prawidłowa obsługa kasowa, zgodnie z obowiązującą instrukcją kasową,
    29) prowadzenie rejestru faktur i spraw związanych z podatkiem VAT,
    30) ewidencja i rozliczanie podatku VAT,
    31) sporządzanie list płac pracowników urzędu, kart wynagrodzeń
    i dokonywanie rozliczeń składek, deklaracji i innych dokumentów do ZUS, US
    i PFRON oraz potrąceń na rzecz PPK,
    32) zwrot rolnikom akcyzy zawartej w cenie oleju napędowego,
    33) przejmowanie nieruchomości na rzecz gminy w trybie ustawy Ordynacja podatkowa.


    Data wprowadzenia: 2023-03-22 0915
    Data upublicznienia: 2023-03-22
    Art. czytany: 1171 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karolina Długosz
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości normalne
    Podkategoria:
    A Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
    A Referendum Ogólnokrajowe 2015
    A Wybory do Sejmu i Senatu RP - 2015
    A WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
    A Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019r.
    A Wybory ławników na kadencję 2020 - 2023
    A Wybory do Sejmu i Senatu RP - 2019
    A Wybory Prezydenta RP - 10 maja 2020 r.
    A Wybory Prezydenta RP - 28 czerwca 2020 r.
    A Wybory uzupełniające ławników na kadencję 2020 - 2023
    A Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Suchedniowie - 20.06.2021 r.
    A Wybory ławników na kadencję 2024-2027
    A Wybory do Sejmu i Senatu RP - 2023
    A Referendum Ogólnokrajowe 2023 r.
    A Wybory samorządowe 2024
    A Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2024 r.
    Podkat. Archiwalne:
    A Wybory samorzadowe 2006r.
    A Wyniki wyborów
    A Wybory do Sejmu i Senatu RP - 2007r.
    A Referendum Gminne - 2009
    A Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2009
    A Wybory Prezydenta RP - 20.06.2010r.
    A Wybory samorządowe 2010
    A Wybory organów jednostek pomocniczych gminy
    A Wybory ławników kadencji 2012 - 2015
    A Wybory do Sejmu i Senatu RP - 2011 r.
    A Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014r.
    A Wybory uzupełniające do Senatu RP - 2014r.
    A Wybory samorządowe - 2014
    A Wybory Prezydenta RP - 10 maja 2015r.
    Ostat. 10 wiadomości z archiwum:

    A» POSTANOWIENIE PREZYDENTA RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ z dnia 4 sierpnia 2011 r. w sprawie zarządzenia wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej
    A» Informacja o uprawnieniach wyborców niepełnosprawnych w wyborach do Sejmu RP i Senatu RP
    A» Uchwała Państwowej Komisji Wyborczej w sprawie powoływania obwodowych komisji wyborczych
    A» Informacja dot. zgłaszania kandydatów do obwodowych komisji wyborczych
    A» Wzór wniosku o sporządzenie aktu pełnomocnictwa do głosowania w wyborach do Sejmu RP i Senatu RP
    A» Zgoda na przyjęcie pełnomocnictwa do głosowania w wyborach do Sejmu RP i Senatu RP
    A» Zarządzenie w sprawie wyznaczenia miejsc na bezpłatne umieszczanie urzędowych obwieszczeń i plakatów komitetów wyborczych na terenie miasta i gminy Suchedniów
    A» Zarządzenie w sprawie wyznaczenia obwodowej komisji wyborczej dla celów głosowania korespondencyjnego
    A» Obwieszczenie w sprawie informacji o numerach i granicach obwodów głosowania na terenie miasta i Gminy Suchedniów
    A» INFORMACJA O PUBLICZNYM LOSOWANIU SKŁADÓW OBWODOWYCH KOMISJI WYBORCZYCH
    Urząd Miasta i Gminy Suchedniów